CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaringer med Fendt

Go down 
+7
Sten Rune
Jan
Campern
campist
fluefiskeren
Johnny
Frasoka
11 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Campist
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeLør 14 Jul 2007 - 21:09

Erfaringer med Fendt 95882
Denne tråden jeg starter her er full av sjølskryt, altså om vogna vår. Siden jeg inntil i våres kun var teltvognist, har dette vært jomfrusessongen som campingvogn sjåfør. Aner ingenting om hvordan min vogn er i forhold til andres. Men etter 5-6000 km våger jeg å hevde at jeg vogna ligger glimrende etter bilen.
Svært mye bedre enn jeg hadde våget å håpe på forhånd.
Vi har kjørt Sverige, Danmark,Tyskland,Østerrike, Liechtenstein og Sveits de siste knappe 4 ukene( I tillegg til et par turer på vårparten) - og alt har fungert glimrende!
Sitteputene i salongen kunne med fordel ha vært bedre, og jeg kunne ha vært mindre så hadde det ikke vært så trangt på toalett. Det er de enese minuspunktene så langt. Pluss at jeg synes Fendt burde skynde seg å konstruere en ny gassluke som sklir rett opp. Hadde jeg vært litt mer erfaren på forhånd, kunne det ha vært en grunn til ikke å ha kjøpt vogna!
Håndtakene til rangering synes også mye bedre på for eksempel Tabbert, men gudskjelov har jeg ikke hatt særlig bruk for dem. Jeg fatter derimot ikke hvordan jeg skulle ha glart meg uten moveren.
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 15 Jul 2007 - 20:53

Et vennepar her på Beverøya har en Fendt 650 TFC ( ambassadør, er det vel den heter )
Men buet rundsitter gruppe.
En overligger i fra 2005. Meget delikat vogn!
De er fornøyd med vogna.
Et par småting er det jo. Eksempel er skapene over sittegruppe, som slår opp i taket når man åpner disse.. merkelig. Mulig dette er endret på i senere tid?!
Dette med Vannvarmen er nevnt i en annen tråd på Fendt.

Ellers er jo dette med varmekabel i gulv det samme på denne som på vår Hobby... en "stripe" varme midt på gulvet.. håpløst!!
Den lille "utgiften" kunne de spandert, slik at man holdt varmen i tærne inne ved benker osv.

Men flott vogn vil jeg si!
Til Toppen Go down
Campist
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeMan 16 Jul 2007 - 23:10

Nope, skapene er ikke forandret. Tipper den vogna du snaker om er en Diamant - ambassasdør var det i alle fall ikke noe som het i 2005. Men dørene slår bare opp i taket om du slippe dem raskt, da...
Stripa med gulvvarme er sikkert ikke perferkt, men for oss som ikke vintercamper funker det.
Til Toppen Go down
fred
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeTir 17 Jul 2007 - 0:18

Campist skrev:
Nope, skapene er ikke forandret. Tipper den vogna du snaker om er en Diamant - ambassasdør var det i alle fall ikke noe som het i 2005. Men dørene slår bare opp i taket om du slippe dem raskt, da...
Stripa med gulvvarme er sikkert ikke perferkt, men for oss som ikke vintercamper funker det.

Diamant heter den ja! min feil Smile
gulvarmen er ikke noe problem nå sommerstid, men blir spennende barbent til vinteren ( tenker da i vår Hobby ) som er lik
Til Toppen Go down
Frasoka
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Frasoka


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 58
Localisation : Vest-Bamble/Telemark.
Registration date : 10.05.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 18:01

Har nå vært her i vogna i snart 3 uker med 2 voksne ( Erfaringer med Fendt 190968 )-2 tennåringer ( Evil or Very Mad ) og 1- 6-åring ( sunny ). Dette er vår første ferie i denne vogna
og vår erfaring er stort sett possitiv. Men som Caravanist også skriver så burde det vært en fornying av lokket til gassluken. Men men, dette kan vi leve med.

Konklusjon: Meget fornøyd med vår Fendt. Erfaringer med Fendt 95882
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeMan 30 Jul 2007 - 18:41

Frasoka skrev:
Har nå vært her i vogna i snart 3 uker med 2 voksne ( Erfaringer med Fendt 190968 )-2 tennåringer ( Evil or Very Mad ) og 1- 6-åring ( sunny ). Dette er vår første ferie i denne vogna
og vår erfaring er stort sett possitiv. Men som Caravanist også skriver så burde det vært en fornying av lokket til gassluken. Men men, dette kan vi leve med.

Konklusjon: Meget fornøyd med vår Fendt. Erfaringer med Fendt 95882


Spørsmål til deg angående Fendt. Har vært noe snakk om sittekomfort på forumet i forskjelligevognmerker. Og da spør jeg deg om sittekomfort i Fendt? Hardt eller mykt?
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Frasoka
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
Frasoka


Male
Antall Innlegg : 20
Age : 58
Localisation : Vest-Bamble/Telemark.
Registration date : 10.05.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeTir 31 Jul 2007 - 0:57

Ang putene i Fendt vil jeg vel si at jeg synes de virker kansje litt harde men er av den oppfattelsen at de da holder litt lenger før de blir nedsittet.
Personlig liker jeg kvalitetsfølelsen de gir. Very Happy
Til Toppen Go down
Campist
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeFre 3 Aug 2007 - 8:47

Jeg hører til de tyngste vektklasser, putene i min Fendt er definitivt harde. vogna vår er nå brukt i 40 døgn og putene fungerer rett bra. Men jeg aner ikke hvordan de er i forhold til andre nye vogner.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeMan 6 Aug 2007 - 20:44

Ny cv fra Fendt???
http://www.eiksenteret.com/ Erfaringer med Fendt 897742
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Campist
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeFre 10 Aug 2007 - 23:05

Jeg tror du har misforstått litt jeg, Johnny U!

Hvor mange CV-er kan skryte av å ha eget merke med trekkvogner? Jeg ønsker meg en Fendt traktor, men kanskje jeg bare skal skifte emblem på Mondeoen?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeLør 11 Aug 2007 - 15:17

Campist skrev:
Jeg tror du har misforstått litt jeg, Johnny U!

Hvor mange CV-er kan skryte av å ha eget merke med trekkvogner? Jeg ønsker meg en Fendt traktor, men kanskje jeg bare skal skifte emblem på Mondeoen?

Den derre modeoen kan du jo bare legge i grabben fremme på Fendten.
Er jo mer for en 4 hjuls mopet å regne.
Erfaringer med Fendt 928394
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Campist
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeLør 11 Aug 2007 - 15:26

Det skal jeg forsøke, Johnny. Jeg forstår du er litt misunnelig. Hils John forresten!
Til Toppen Go down
Campist
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeLør 11 Aug 2007 - 15:28

Om noen er nysgjerrige - så er de nye modellene til Fendt presentert på hjemmesidene deres:

http://www.fendt-caravan.de

Bianco er en ny serie, som kanskje er fin. Jeg er ikke helt sikker... ellers så jobber jeg med saken for å finne ut om det er noe annet nytt utover at de har endret farvene.

Fendt: Kom med en ny løsning på gasskassen. Det hadde gjort seg. For den til å gli rett oppover i stedet for å slå ut!
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeLør 11 Aug 2007 - 15:40

Campist skrev:
Det skal jeg forsøke, Johnny. Jeg forstår du er litt misunnelig. Hils John forresten!

Ingen fare med misunnelsen. Er vaksinert mot ford.

Og John, han er en trivelig sak, spesielt vinterstid når alt derrehvite ramler ned fra oven.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Campist
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeLør 11 Aug 2007 - 19:48

"Ingen fare med misunnelsen. Er vaksinert mot ford. "

Det var da ikke Mondeo-en jeg mente du var misunnelig på. Snarere Fendt traktorer og andre landbruksmaskiner. Bilen er dusinvare.
(Det var jo derfor jeg ba deg hilse John!)
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeLør 11 Aug 2007 - 23:14

Campist skrev:
"Ingen fare med misunnelsen. Er vaksinert mot ford. "

Det var da ikke Mondeo-en jeg mente du var misunnelig på. Snarere Fendt traktorer og andre landbruksmaskiner. Bilen er dusinvare.
(Det var jo derfor jeg ba deg hilse John!)


Ok. Er jo litt artig med disse svære traktorene i dag.
Pleier å ha en runde innom traktorstandene på dyrsku'n i seljord. Er svært artig å se på alle de som sitter å gliser brett oppi disse traktorene.
Gliset går jo omtrent to ganger rundt.
Men vår kjære john d er vel i et litt annet format en dagens størrelser.
Sliten men god.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
fluefiskeren
CARAVANER
CARAVANER
fluefiskeren


Male
Antall Innlegg : 69
Age : 63
Localisation : Sveio Hordaland
Registration date : 12.06.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 3 Aug 2008 - 20:46

Ja, nå ble det vel mye bil og lite erfaringer med Fendt her Rolling Eyes
Har nå hatt min andre sesong i en Hobby Excelsior 560 og begynner å bli lei alle småfeilene.
Har derfor begynt å se meg om etter alternativer og forstår det slik at Fendt er en mer påkostet vogn kvalitetsmessig.
Misforstå meg rett er forsåvidt fornøyd med Hobby,en men det skal jo tåle å bli tatt litt i....
Interiøret i vogna vår er veldig fint, godt fornnøyd med det, selv om sittekomforten kunne vært bedre, men det ser jeg Fendt sliter litt med også?
Men som sagt, jeg ønsker objektive erfaringer fra dere Fendt eiere, kanskje jeg også blir en til neste år? cheers
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeMan 22 Des 2008 - 23:01

Objektive erfaringer? Er det mulig?

Om jeg kan komme med råd, så er det Løp og kjøp!
Jeg hører ikke med til dem som liker å rakke ned på Hobby, men ja, jeg tror nok kvaliteten er en god smule bedre på Fendt. De er jo laget i den andre enden av Tyskland også cheers
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 17:39

Etter den 84. natta i Fendt'n synes jeg det er på tide å skryte litt til av den. Det er jo ingen som leser denne tråden andre enn meg selv, så da er alt bare bra.

Først: Fendt er bedre enn Bjølseth og Kabe
(takk for alle nye lesere!) king


Spøk til side. Faktum er at jeg er litt overrasket over hvorfor mange hevder tyske vogner er så dårlige til vinterbruk. Jeg kan ikke si noe om andre, men de helgene vi har hatt i vinter pluss de to første påskene, så kan jeg varmt anbefale Fendt. Min erfaring er kun ned til minus 15 og kraftig vind, men stort lenger ned enn det har jeg ikke tenkt til å prøve heller.

Vamekomforten svarer til får forventning. Vi har faktisk ikke bruk for gass før etter at vi har kommet litt under minust 10. Det betyr at vi har 3.500 Watt å gå på.

Den dugger ikke i vinduene, om du bare passer på å lufte...

Varmluften kommer opp bak stolrygger og ditto på senger, slik at kulderaset fra vinduene er beskjedent.


Den hadde sikkert blitt enda bedre med en Alde-fyr,men Truma Ultraheat fungerer bra til vårt formål.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Campern
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Campern


Male
Antall Innlegg : 590
Age : 52
Localisation : Hjemme, men aller helst i vogna
Registration date : 26.11.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 18:56

Hyggelig å høre at du er fornøyd da Smile
Pene vogner i hvertfall
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 19:10

...noen må jo snakke om Fendt også. Siden det ikke er så mange andre som gjør det, mener je Basketball g.
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 19:23

Erfaringer med Fendt 0000218069_480_002_x_Sonstige_DiamantVIP700TFD
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 19:28

Erfaringer med Fendt 0000181661_480_002_Fendt_DiamantVIP_VIP620TG2009
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 19:28

Erfaringer med Fendt 0000181661_480_001_Fendt_DiamantVIP_VIP620TG2009
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 19:31

...hva går det av deg, Morten?
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:02

campist skrev:
...hva går det av deg, Morten?
jeg kan jo ikke bare legge inn Dethleffs bilder..hehe
synes at Fendt'en er blitt freshere utvendig i 2009 Smile
og dren diamanten er jo flott Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:03

eller så kan det ha med å gjøre at jeg ikke er helt meg selv i dag Wink
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:04

Så bra Morten!
(jeg liker Dethleffs litt jeg også...)
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:04

Morten E skrev:
eller så kan det ha med å gjøre at jeg ikke er helt meg selv i dag Wink
var det den nye vinen i helga som har fått deg til å like fendt?
egentlig meget pene vogner med myke linjer, og det liker jeg
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:05

Kan vi klare å holde denne praten gående?
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:07

jeg har hatt litt problemet med formen på de vognene, men med de nye fargene synes jeg vogna er blitt fin...
vet ikke om de har forandret litt på formen jeg???
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:08

Jan skrev:
Morten E skrev:
eller så kan det ha med å gjøre at jeg ikke er helt meg selv i dag Wink
var det den nye vinen i helga som har fått deg til å like fendt?
egentlig meget pene vogner med myke linjer, og det liker jeg
var en merkelig vin...
Til Toppen Go down
campist
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
campist


Male
Antall Innlegg : 1132
Age : 106
Localisation : www.campist.no
Registration date : 16.09.2008

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:11

Joda, formen er litt forandret til 2009. De er rundere. Men faktum er at vognene er over gjennnnomsnitlig aerodynamiske i vindtunnel! Mer enn flere vogner med typisk "tydelig" aerodynamisk utseende.

...og om du ikke klarer formene, kan du ikke ta litt mer av den vinen. Jeg mener, om det ikke hadde vært fordi jeg ikke drikker lenger, så hadde jeg nok kunne drukket pen selv en Bjølle!
Til Toppen Go down
http://www.campist.info
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:19

campist skrev:
Joda, formen er litt forandret til 2009. De er rundere. Men faktum er at vognene er over gjennnnomsnitlig aerodynamiske i vindtunnel! Mer enn flere vogner med typisk "tydelig" aerodynamisk utseende.

...og om du ikke klarer formene, kan du ikke ta litt mer av den vinen. Jeg mener, om det ikke hadde vært fordi jeg ikke drikker lenger, så hadde jeg nok kunne drukket pen selv en Bjølle!


lol! lol! lol! litt mer enn ei flaske vin da gitt.....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Erfaringer med Fendt Caravan


Sist endret av Sten Rune den Søn 25 Jan 2009 - 20:20, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitimeSøn 25 Jan 2009 - 20:19

campist skrev:
Joda, formen er litt forandret til 2009. De er rundere. Men faktum er at vognene er over gjennnnomsnitlig aerodynamiske i vindtunnel! Mer enn flere vogner med typisk "tydelig" aerodynamisk utseende.

...og om du ikke klarer formene, kan du ikke ta litt mer av den vinen. Jeg mener, om det ikke hadde vært fordi jeg ikke drikker lenger, så hadde jeg nok kunne drukket pen selv en Bjølle!
lol! lol! lol!
som jeg sa...jeg har begynt å like de vognene...men Detty'en er nå finest Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





Erfaringer med Fendt Empty
PosteTema: Re: Erfaringer med Fendt   Erfaringer med Fendt Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Erfaringer med Fendt
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Fendt -11
» Fendt Platin 650 TFK
» Erfaring med Fendt
» Fendt Opal 201|3
» Fendt 560 TFM Saphir.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: FENDT-
Gå Til: