CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 min hobby!

Go down 
+6
Bidda
Sten Rune
Jan
Johnny
campist
pappa_wolf
10 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
pappa_wolf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 86
Age : 51
Localisation : Nakkerud
Registration date : 12.03.2010

min hobby! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: min hobby!   min hobby! - Page 3 Icon_minitimeFre 27 Mai 2011 - 9:19

her er det længe siden jeg har været.
fikk capricen op til mig, i den 2 marts, og begyndte øjeblikkeligt, på renoveringen.
å sveise gulv i minus 23, kan anbefales, da man lager perfekt automatisk punktsveisning.
har tatt 95% av rusten, men det er mere som gjemmer sig, som må taes til vinter.
motoren blev kastet sammen av diverse deler, fra låven. (fik ikke lov til å montere en 6.2 diesel endda, mangler noen papirer!)
så nå sitter det en liten "frankenstein" unner panseret. bilen er testkjørt og fungerer.
koblet den på hobbyen, og blev glædeligt overrasket over hvor fint de to passer sammen.
ganske fornøyeligt er det også, at opdage at hengerkontakten fungerer som den skal!
hadde egentlig regnet med at måtte montere en ny, man slap heldigvis for det.

begge mine takluker på hobbyen, må ned og renoveres, da de er fulle av huller, var meningen det skulle gjøre forrige år, men blev litegranne ophengt i bilerne.
bunnen i gaskassen er ferdig, og lokket til gasskassen ligger på arbejdsbenken, og venter på glassfiber.
har også fået mig montert en hjemmemekket alarm, som skremmer vettet av mig, om jeg glemmer å slå den fra, innen jeg åbner døren eller vinduer.

ganske enkelt, en sirene fra en gammel opel, og dørkontakter fra biltema, og så 25 meter kabel.
alle kontakterne er montert på ruter og døre, og hvis de åpnes mere end 1.5 cm, hyler sirenen, hele systemet er montert, med en nøkkelbryter, som sitter i gaskassen.
første dagen etter jeg hadde montert det, glemte jeg min telefon i vognen, og bad min ældste sønn om å hente den. oops. han skrek like høyt som alarmen!
men nå vet jeg den funker!

min hobby! - Page 3 Mobilbilder008
Til Toppen Go down
pappa_wolf
CARAVANER
CARAVANER



Male
Antall Innlegg : 86
Age : 51
Localisation : Nakkerud
Registration date : 12.03.2010

min hobby! - Page 3 Empty
PosteTema: Re: min hobby!   min hobby! - Page 3 Icon_minitimeSøn 5 Jun 2011 - 9:00

jeg har lige et kjapt spørgsmål her.

jeg aner ikke hvilken type felger som sitter på vognen min, bare at de ikke er like.
vet heller ikke hvor gamle dekkene er, så de skal byttes uanset.

jeg vil gjerne ha alu-felger på, og gode dekk.

nogen som vet, hvilke som passer?

dekkene bliver kjøpt nye, felgene bliver handlet brukt! hehe
Til Toppen Go down
 
min hobby!
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Hobby 720 UKFe og Dometic Hobby Cool 25 Klimaanlegg?
» Hobby 650 kfu
» hobby 610 89modell
» Er Hobby bra nok?
» Hobby 780 VIP !

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: