CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Knaus 590 Royale UKB

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ompen




Antall Innlegg : 1
Registration date : 20.07.2019

Knaus 590 Royale UKB Empty
PosteTema: Knaus 590 Royale UKB   Knaus 590 Royale UKB Icon_minitimeLør 20 Jul 2019 - 23:04

Hei.
Jeg har tenkt på å gå til innkjøp av campingvogn og er førstegangs-camper. Vi er en liten familie på 3, og jeg ser etter en praktisk innredet familievogn. Er det noen anbefalinger rundt knaus 590 Royale ukb 08 modell? Hva bør jeg er være obs på, og har dere evt andre anbefalinger til vogn? Jeg tenker prisklasse ca 100.000,-

Vh
Ole Marius Pedersen
Til Toppen Go down
vesto
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
vesto


Antall Innlegg : 336
Localisation : Trondheim, Hommelvik
Registration date : 19.01.2013

Knaus 590 Royale UKB Empty
PosteTema: Re: Knaus 590 Royale UKB   Knaus 590 Royale UKB Icon_minitimeSøn 21 Jul 2019 - 14:36

Du får iallefall en slik vogn til den prisen!
Innredningen ser jo veldig kurant ut for 2 voksne og et barn ihvertfall.

Har selv en Knaus 07 modell med køyeløsning bak i vogna og dobbeltseng foran, og det fungerer også veldig bra for en familie. Men vår vil kanskje føles trangere enn den du foreslår siden vi har midtsitter. Men fordelen med midtsitter igjen er vel at soveavdelingene for barn/voksne er mere adskilt.

Gode å dra er disse vognene også!


Til Toppen Go down
 
Knaus 590 Royale UKB
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Knaus 680 royale
» Varme i Knaus 780 Royale
» Plastdeler til 2004 Knaus 560 Royale?
» Knaus Sudwind Royale 530 eller 550?
» Koblingskjema 12V for Knaus Azur Royale 560

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KNAUS-
Gå Til: