CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 lage barneseng av sittegruppe 650 kfu

Go down 
2 posters
AvInnlegg
einsereier




Antall Innlegg : 10
Registration date : 19.05.2017

lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Empty
PosteTema: lage barneseng av sittegruppe 650 kfu   lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Icon_minitimeFre 19 Mai 2017 - 0:09

hei.
har en 2005 650 kfu med to køyer, ønsker å lage seng av sittegruppen i barnerommet til treåringen.
noen som har gjort dette?
kjøpte nettopp denne vogna i god tro om at det gikk an å lage seng av sittegruppa bak. det viser seg jo at det ikke går uten en del modifikasjoner.
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Empty
PosteTema: Re: lage barneseng av sittegruppe 650 kfu   lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Icon_minitimeFre 19 Mai 2017 - 8:56

Hei, nå har jeg aldri hatt Hobby, så du får ta det som det er, ikke vet jeg hva du ser for deg heller.

Men hvis du ikke kan løfte bordet av veggen og felle opp beinet, som kan gjøres på mange andre merker, så må det vel gå å skru av bordet (det er jo festet der) og lage en krakk som kan brukes som sengebunn, hvis bordplaten ikke passer.
Til Toppen Go down
einsereier




Antall Innlegg : 10
Registration date : 19.05.2017

lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Empty
PosteTema: Re: lage barneseng av sittegruppe 650 kfu   lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Icon_minitimeFre 19 Mai 2017 - 23:43

Bordet kan løftes av og legges bort. Ser for meg en slags ileggsplate som dekker mellomrommet mellom benkene.
Må jo og lages med en form for sidestøtte/gavl. Så ikke gutten ramler i golvet;)
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Empty
PosteTema: Re: lage barneseng av sittegruppe 650 kfu   lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Icon_minitimeLør 20 Mai 2017 - 0:11

Er det ikke meningen at bordet skal brukes som sengebund? har vært det på andre vogner jeg har vært borti og ryggputer som madrass.
Til Toppen Go down
einsereier




Antall Innlegg : 10
Registration date : 19.05.2017

lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Empty
PosteTema: Re: lage barneseng av sittegruppe 650 kfu   lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Icon_minitimeLør 20 Mai 2017 - 0:16

Ikke på denne vogna nei. Jeg vokste opp i en LMC der det kunne lages seng av sittegruppa . Så i grunn for meg at dette gikk her også.
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Empty
PosteTema: Re: lage barneseng av sittegruppe 650 kfu   lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Icon_minitimeLør 20 Mai 2017 - 8:44

Da blir jo spørsmålet hvor store inngrep du vil gjøre i vogna, hvor store merker du vil lage.

Ønsker du ikke å sette merker lager du en krakk med så stor fotplate (ja jeg vet det kommer ut på gulvet) at du kan feste sengehesten til krakken uten at det er fare for at den tipper.
Husk å polstre med noe slitesterkt der det er fare for gnaging mot eksisterende inventar. Madrass ordner du enten ved noe å legge i mellom eller hel madrass som du skjærer til av noe billig. Trenger ikke koste allverden dette.
Til Toppen Go down
Sponsored content





lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Empty
PosteTema: Re: lage barneseng av sittegruppe 650 kfu   lage barneseng av sittegruppe 650 kfu Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
lage barneseng av sittegruppe 650 kfu
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fornye sittegruppe
» Takluke sittegruppe
» Nytte av bord i sittegruppe????
» Hvordan lage undertrykk i doskåla?
» LED lys skinne over sittegruppe trekker mye strøm

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: