CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Takluke sittegruppe

Go down 
3 posters
AvInnlegg
haavard

haavard


Antall Innlegg : 15
Age : 41
Localisation : Brønnøysund
Registration date : 19.08.2013

Takluke sittegruppe Empty
PosteTema: Takluke sittegruppe   Takluke sittegruppe Icon_minitimeFre 22 Nov 2013 - 16:02

Hei.ha kommet i vogna i hemavan.ha fyrte opp vogna siden i går kveld.en det har begynt og dryppe i hjørnet på takluka.ha ryddet all sny av taket før oppstar av varme.bare tynt lag med is oppå.er det flere som har vært borti lekkasje på takluke? Hobby 720 ukfe.2008 mod.
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Takluke sittegruppe Empty
PosteTema: Re: Takluke sittegruppe   Takluke sittegruppe Icon_minitimeFre 22 Nov 2013 - 17:32

Er vel en noen som har måtte ta av lukekarmen og ha på ny butyltetting. Hender at tettinga slipper mellom alutaket og karmen.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Takluke sittegruppe Empty
PosteTema: Re: Takluke sittegruppe   Takluke sittegruppe Icon_minitimeFre 22 Nov 2013 - 23:04

Det er helt vanlig å måtte pakke opp igjen taklukene på Hobby.

Jeg skiftet takluka. Her er link til hvordan jeg gjorde det: https://caravan.norwegianforum.net/t2284-skifte-takluke-pa-2008-hobby?highlight=skifte+takluke
Du kan bruke samme framgangsmåte for å ha på ny tettemasse, men jeg er usikker på om det er mulig å gjøre det når det er kaldt.
Jeg ville bare ha løsnet litt på luka der det er lekkasje og fikset det midlertidig inntil det blir varmt i været igjen.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Takluke sittegruppe Empty
PosteTema: Re: Takluke sittegruppe   Takluke sittegruppe Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Takluke sittegruppe
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fornye sittegruppe
» lage barneseng av sittegruppe 650 kfu
» Nytte av bord i sittegruppe????
» Sittegruppe i Dethleffs 720 TK eller 740 TK
» Takluke til besvær.....

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: