CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Loneogbella




Antall Innlegg : 11
Registration date : 20.07.2015

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitimeMan 20 Jul 2015 - 19:55

På lørdagen var jeg å så på en vogn. En hobby 720 99 modell. Gammel men den så fin ut. De som solgte den sa at detvar tatt fukttest, eller at de hadde fuktmåler og hadde testet den. Jeg betalte 65 000, I dag når jeg skulle gå å ordne litt i vogna, vi har tenkt oss på tur neste helg. Så fant jeg sopp og fukt i karmen forran. Ringte tidligere eier, de viste ikke noe om det, og jeg vi gjerne tru på det. Men når jeg ringte igjen nå så tar de ikke tlf. sendte mms med bilder av fukt og sopp. og fortalte at jeg gjerne ville få avslag på vogna da dette må utbedres. Jeg likte vogna veldig godt, og har helst lyst å beholde hu, men ikke for en vær pris.
Hvor kan jeg få deler til vonga, og hvor kan jeg i trondheimsområdet få tatt fukttest?

trenger sårt hjelp da jeg er helt nybakt campingvogn eier som har gått på en smell


kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Axxvn9

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP 6f5vf9

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP 2n85zdw

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP 2bd01s
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: Re: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitimeMan 20 Jul 2015 - 21:23

Stjørdal Caravan og fritid er vel forhandler av Hobby i Trondhjemsdistriktet. Der kan du få tatt fukttest. Også andre CV/bobil forhandlere/verksteder kan ta fukttest på CV.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Loneogbella




Antall Innlegg : 11
Registration date : 20.07.2015

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: Re: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitimeMan 20 Jul 2015 - 21:45

hvordan er det med deler?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: Re: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitimeMan 20 Jul 2015 - 21:56

Hør med forhandleren av Hobby. Men ikke gjør deg for store forhåpninger om nye karosserideler til såpass gammel vogn.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Loneogbella




Antall Innlegg : 11
Registration date : 20.07.2015

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: Re: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitimeMan 20 Jul 2015 - 22:10

Så du trur ikke det går ann å skifte ut platene som er dårlig, om fukta er så gærlig?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8909
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: Re: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitimeMan 20 Jul 2015 - 22:44

Hør med forhandler er mitt beste råd. Eller snakk med en snekkerkyndig person om hjelp.
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Tasle
MODERATOR
MODERATOR
Tasle


Antall Innlegg : 1477
Localisation : Tromsø
Registration date : 09.01.2008

kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: Re: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitimeTir 21 Jul 2015 - 11:29

Ser litt omfattende ut, etter bildene. Beste rådet er vel egentlig å heve kjøpet om det ikke er for sent. Men uten at jeg vet bedre enn det jeg ser av bildene...

_________________
Sommerturist 2012 i en koselig, fire år gammel og deilig Solifer 630 PH, som nå er til salgs pga. "ny" båt.
Trekkes av en Mitsubishi Pajero Instyle (ikke båten, men vogna).
Bruker også tid ombord i Envida, en 30' Mørejet.
Til Toppen Go down
Sponsored content





kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Empty
PosteTema: Re: kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP   kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
kjøpt meg brukt vogn, fant fukt to dager etterpå..HJELP
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Har kjøpt vogn med fukt skade, tips til reprasjon:)
» Kjøpt ny vogn- Og skal bo fast . Bra vogn? Trenger råd
» Kjøpt ny vogn - Hobby 650 kmfe
» Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!
» Hjelp fukt i gulvet på min 650 kmfe

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: