CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...

Go down 
4 posters
AvInnlegg
catbak




Antall Innlegg : 16
Registration date : 12.06.2013

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeOns 12 Jun 2013 - 18:22

Prøver flere steder her inne...; hvem kan noe om TEC??? Erfaringer, opplevelser, modeller osv...
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeOns 12 Jun 2013 - 18:26

Ha litt tålmodighet. Er jo bare vi som er her nå. Og jeg har ingen erfaring med Tec. Bare litt erfaring fra vogner generelt. Og mye er likt fra vogn til vogn.
Very Happy
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeOns 12 Jun 2013 - 20:15

Er vel ca fem stk av medlemmene her som har Tec, ikke alle er like aktive her inne heller.Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeOns 12 Jun 2013 - 20:52

Noe spes du lurer på?
Til Toppen Go down
catbak




Antall Innlegg : 16
Registration date : 12.06.2013

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeOns 12 Jun 2013 - 21:45

Åh, beklager at jeg var litt superivrig her inne:roll: - nybegynneriver:D
Takk at dere ville svare da:oops:
Jeg lurer jo på alt, he he! Men mest av alt er jeg jo supernervøs om vi har gjordt ett godt kjøp??
Vet jo ingenting om TEC og vi føler oss litt vill og gal som valgte den likevel.
Betaler 120,000 for en 2009 mod 585 Weltbumler... Hva tror dere??
Til Toppen Go down
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeOns 12 Jun 2013 - 22:03

Ser jo ut som en flott vogn da - litt sånn Dethleffs aktig og de er det jo ikke noe galt med Smile Tror nok dere kommer til å kose dere masse her ja!
Til Toppen Go down
catbak




Antall Innlegg : 16
Registration date : 12.06.2013

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeOns 12 Jun 2013 - 22:11

Tusen takk for svar cheers . Nå ble jeg glad I love you ! Jeg slet så vanvittig med å avgjørde om vi skulle slå til - det var virkelig vanskelig å finne info noe sted om den vogna Shocked ....
Tror du den egner seg til littegrann vinter også? scratch
Til Toppen Go down
Ludo
CARAVAN BOSS
CARAVAN BOSS
Ludo


Male
Antall Innlegg : 154
Localisation : Sandefjord
Registration date : 25.10.2011

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeTor 13 Jun 2013 - 7:15

Hva slags varmesystem er det i den? Alde eller Truma? Varme i gulvet?
Til Toppen Go down
catbak




Antall Innlegg : 16
Registration date : 12.06.2013

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeTor 13 Jun 2013 - 8:49

Det er Truma ultra jet og vannbåren varme i gulvet. Jeg så at det var isolasjon rundt alle vannrør
Er litt nervøs for at vi valgte vogn uten Alde, men vi skal i hovedsak bruke den om sommeren og vi vet ikke en gang om vi får plass på fjellet - det er venteliste alle steder... Men hvis det skulle bli plass, har vi lyst å sette den på fjellet. Har kikket på en spikehytte med tak over campingvogna, for mannen sier at han ønsker seg det - det kommer jo ekstremt mye nedbør her på Vestlandet, mer enn vi sliter med kulde
Til Toppen Go down
catbak




Antall Innlegg : 16
Registration date : 12.06.2013

Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitimeTor 13 Jun 2013 - 8:55

I morgen henter vi vogna!!!!!!! Vi er sååååå spent ;-)
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Empty
PosteTema: Re: Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...   Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt... Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Skrekk og gru. Noen bør skamme seg tråden
» Har nettopp handlet...
» Har kjøpt meg ny campingvogn:)
» Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*
» ISOCAMP ønskes kjøpt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: TEC-
Gå Til: