CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Har kjøpt meg ny campingvogn:)

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Elin73




Female
Antall Innlegg : 14
Localisation : Helgeland
Registration date : 30.06.2011

Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 17:23

Da har jeg og mannen kjøpt oss ny campingvogn, og ser fram til mange flotte stunder der:)

Lurte på hvordan det blir å fjerne langskapet bak for å lage dobbestseng? Noen med erfaring?

http://www.finn.no/finn/car/caravan/object?finnkode=30341757
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 17:28

ikke noe problem å fjerne skapet, men husk at det blir merker i gulv og vegg, og noen ganger tak etter festingen av skapet
når skapet tas vekk vises skruehullene, og dere kan risikere at det ikke er gulvbelegg under det
men rent praktisk og bruksmessig etterpå er det ingen problemer ut over at overskapene på siden mest sansynlig støtter seg på det langskapet, og vil kunne falle ned ved minste bevegelse hvis ikke noe annet settes der for å støtte det
Til Toppen Go down
Elin73




Female
Antall Innlegg : 14
Localisation : Helgeland
Registration date : 30.06.2011

Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 17:36

Takk for svar, skla støtte opp med noe. Mannen er høvelig nevenyttig og jeg er en racer på å gi gode råd så vi får det vel til:D
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 18:33

men ett lite tips som jeg ville ha gjort
drit i gulvplass der bak og prioriter bredde på senga i stedet for
den lille gulvplassen som eventuelt er mulig å få kan ikke brukes til noe uansett
Til Toppen Go down
Elin73




Female
Antall Innlegg : 14
Localisation : Helgeland
Registration date : 30.06.2011

Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 18:45

Nei, det var min tanke også..
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 19:49

Gjorde tilsvarende på en Polar 550 BK, beholdt frokostgruppa, bygde til en seksjon ved siden av nederste senga. Fungerte fint som bare det. Laughing

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 20:10

Jan Ole skrev:
Gjorde tilsvarende på en Polar 550 BK, beholdt frokostgruppa, bygde til en seksjon ved siden av nederste senga. Fungerte fint som bare det. Laughing

Plutselig kom jeg på noe ang etterspill pga. denne ombygingen, men forsvant like fort. Very Happy Skal bare si at jeg er enig med Jan/Jan Ole: sats heller på bredere seng siden stor gulvplass ikke er det som kanskje er det viktigste i det området. I senga ligger man timer, på gulvet skal du da strengt tatt ikke så mange gangene i løpet av døgnet!
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitimeMan 29 Aug 2011 - 21:25

Husker at jeg gjorde ekstramodulen 10cm smalere i ettertid for å lette tilkomsten til frokostgruppa og et smalt "nattbord".
Hadde mange fine opplevelser i den vogna. Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





Har kjøpt meg ny campingvogn:) Empty
PosteTema: Re: Har kjøpt meg ny campingvogn:)   Har kjøpt meg ny campingvogn:) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Har kjøpt meg ny campingvogn:)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Campingvogn ønskes kjøpt:
» Campingvogn ønskes kjøpt, med god takhøyde:
» Netopp kjøpt campingvogn.. hjelp!
» Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*
» Endelig kjøpt vogn..

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: CABBY-
Gå Til: