CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!

Go down 
+8
Ronny
Sten Rune
avantgarde
Thomas
livar
Jan Ole
Johnny
crazycampingfunn
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 12:36

thruma er best, ingen protest. He he he kanskje dette er det neste vi må akseptere inne på campingplassen. halmballer. De kan jo flyttes lett da. Kan bare rulle de avsted, kjekt altså. Og stort styggere er de jo ikke. Om du finner ut at du vil gi deg med camping leier du bare en hest. Så spiser den opp hele saken. Får nok en pose med møkk som mann må kaste før mann kjører ut porten riste gang men det har greit.
Til Toppen Go down
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 15:20

Et av de bedre inleggene på lenge!!! Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 18:54

Her er en som har flytta i campingvogn men uten halmballer og kreativ innpakning

http://nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.7283396
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 21:13

Tom RS skrev:
thruma er best, ingen protest. He he he kanskje dette er det neste vi må akseptere inne på campingplassen. halmballer. De kan jo flyttes lett da. Kan bare rulle de avsted, kjekt altså. Og stort styggere er de jo ikke. Om du finner ut at du vil gi deg med camping leier du bare en hest. Så spiser den opp hele saken. Får nok en pose med møkk som mann må kaste før mann kjører ut porten riste gang men det har greit.

ha ha ha.....

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 21:28

Tom RS skrev:
thruma er best, ingen protest. He he he kanskje dette er det neste vi må akseptere inne på campingplassen. halmballer. De kan jo flyttes lett da. Kan bare rulle de avsted, kjekt altså. Og stort styggere er de jo ikke. Om du finner ut at du vil gi deg med camping leier du bare en hest. Så spiser den opp hele saken. Får nok en pose med møkk som mann må kaste før mann kjører ut porten riste gang men det har greit.


Nei, nei Tom HEST er best. Når mærra har spist seg full og mætt og er det bare å s(t)a(b)le opp mærra og få den inn i vogna og kjør ut porten og inn i solnedgangen. Kanikke la mærra være igjen alene, veitdu. To poser i en smekk med andre ord. Mærra kan kanskje dra hele hærligheita også.

Blir litt sånn Amish over det!
Til Toppen Go down
crazycampingfunn




Antall Innlegg : 18
Registration date : 02.09.2010

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 23:19

Jeg har sjekket med forhandler i dag og han mener vognen er isolert, er ikke umuligt det da veggene og taket har litt tykkelse på seg. Når det gjelder isolering under skal jeg holde for meg selv etter hva jeg har skjønt.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 23:22

crazycampingfunn skrev:
Jeg har sjekket med forhandler i dag og han mener vognen er isolert, er ikke umuligt det da veggene og taket har litt tykkelse på seg. Når det gjelder isolering under skal jeg holde for meg selv etter hva jeg har skjønt.
joda det stemmer at vogna er isolert, men den er ikke like godt isolert som nyere vogner, og det er fint lite du kan gjøre med isolasjon for å endre på det uten å bygge vogna på nytt
Til Toppen Go down
crazycampingfunn




Antall Innlegg : 18
Registration date : 02.09.2010

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 23:34

Kjøpte meg ir termometer i dag og på putene nærmes vinduene holder 22,1 grad, 10 cm opp fra gulvet 19.5 så er ikke rart at jeg fryser på føttene. Bordet midt i romet 23,8.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeOns 8 Sep 2010 - 23:56

crazycampingfunn skrev:
Kjøpte meg ir termometer i dag og på putene nærmes vinduene holder 22,1 grad, 10 cm opp fra gulvet 19.5 så er ikke rart at jeg fryser på føttene. Bordet midt i romet 23,8.
er kuldestrålingen som gjør det.
hvis du bruker varmesystemet som er innebygget i vogna riktig, vil du få en mye jevnere varme
Til Toppen Go down
crazycampingfunn




Antall Innlegg : 18
Registration date : 02.09.2010

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 0:17

Jan skrev:
crazycampingfunn skrev:
Kjøpte meg ir termometer i dag og på putene nærmes vinduene holder 22,1 grad, 10 cm opp fra gulvet 19.5 så er ikke rart at jeg fryser på føttene. Bordet midt i romet 23,8.
er kuldestrålingen som gjør det.
hvis du bruker varmesystemet som er innebygget i vogna riktig, vil du få en mye jevnere varme



Jo men hvorfor er det mye kaldere på gulvet?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 0:29

Haha, nå har vi det moro. Et Ir-termomter viser ikke temp i løse lufta (10 cm over gulvet). Men et godt forsøk på å drive gjøn med noen. Og det liker vi, ikke sant Jan?

Skal prøve meg på halm(baller) i helga, håper bare at mærra som holder like ved spiser opp isolasjonen, vil ikke fryse ballene av meg heller!

Mohahahahahaha!
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 1:28

crazycampingfunn skrev:
Jan skrev:
crazycampingfunn skrev:
Kjøpte meg ir termometer i dag og på putene nærmes vinduene holder 22,1 grad, 10 cm opp fra gulvet 19.5 så er ikke rart at jeg fryser på føttene. Bordet midt i romet 23,8.
er kuldestrålingen som gjør det.
hvis du bruker varmesystemet som er innebygget i vogna riktig, vil du få en mye jevnere varme



Jo men hvorfor er det mye kaldere på gulvet?
det er mye kaldere på gulvet fordi det ikke er noen form for varmekilde der
varme stiger, og når den gjør det etterlater den kulda
det er derfor man graver kuldegroper når man camper i telt i snøen, for kulden legger seg på laveste punktet
gulvet ditt er kaldt fordi du ikke har varme i det
men hvis du avsolutt vil ha varme i gulvet så er det fullt mulig
maxbo selger nå gjør det selv varme i form av en folie du ruller ut på gulvet, og legger matter oppå
kosta 2-2500,- men husker ikke helt nøyaktig
den vil gjøre livet ditt i vogna ganske mye enklere, og ikke minst varmere
men få i gang varmesystemet som er i vogna og i tillegg
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 1:29

JanP skrev:
Haha, nå har vi det moro. Et Ir-termomter viser ikke temp i løse lufta (10 cm over gulvet). Men et godt forsøk på å drive gjøn med noen. Og det liker vi, ikke sant Jan?

Skal prøve meg på halm(baller) i helga, håper bare at mærra som holder like ved spiser opp isolasjonen, vil ikke fryse ballene av meg heller!

Mohahahahahaha!
blir mye god underholdning innimellom ja
Til Toppen Go down
crazycampingfunn




Antall Innlegg : 18
Registration date : 02.09.2010

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 4:15

Faktisk kan et ir termometer måle 10 cm over gulvet, er bare og måle en gjenstand 10 cm over gulvet det enklere blir det ikke!



Man tilbake til det med halmballer, tror dere er for fine til slikt jeg! Sikkert noen av dere som har gjort det i smug men tørr ikke legge det ut her på forumet, kan tenke meg det ja.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 5:36

nei jeg sverger ved min bestemors grav. Jeg har aldri gjort det med en halmball.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 8:57

Om det er den vogna jeg tror du har så kan du lage en kuldegrop. Det går en aluprofil i gulvet i fremenden av kjøkkenbenken. Om du sager et hull i gulvet på 60 X 55 cm bak denne, så: vips så har du en kuldegrop!!! Til isolering kan du bruke halmballer, eller, som du selv sier, 1/2 meter med isopor. Ulempen er at du kanskje må jekke opp vogna. Halmballer er enklere og lettere å forme. Gå for halm, det er enklest. Og så kan du følge Toms råd.

Mye er uprøvd i campingverden. men jeg sier det enda en gang: Noen må tøre og våge, og gå opp veien der andre ikke har lyktes eller ikke prøvd. Kulde i gulvet er noe dritt, enig med deg i det. Finner du en løsning på kalde gulv tror jeg at du har fått deg mange campingvenner for livet!
Men pass opp for smågnagerne i vinter, kan bli et skikkelig bol i vogna. Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_cat Og da blir det sikkert problemer med forsikring. Men rådfør deg med NCC først, det er et bedre å være føre var. Ta for all del bilder avdet, slik at ingen kan komme og si at det var bare tull. Siden du nå er eier av et IR-kamera som er innkjøpt for å dokumentere at du allerede er blitt litt kald på lankene, Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Fresse så ser jeg frem til å få en løsning på kalde gulv. Kona liker heller ikke å fryse, så kanskje løsningen er nær?
Til Toppen Go down
Johnny
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
ALMOST MEMBER OF HONOR!!
Johnny


Antall Innlegg : 8910
Age : 68
Localisation : Songdalen/Vest Agder
Registration date : 12.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 9:38

ler
Til Toppen Go down
https://www.facebook.com/johnny.utsogn?ref=tn_tnmn
Ronny
BARON!
BARON!
Ronny


Male
Antall Innlegg : 2184
Age : 55
Localisation : Rognan
Registration date : 26.09.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 10:38

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 928394 Ha ha...
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 17:24

Jan skrev:
crazycampingfunn skrev:
Jan skrev:
crazycampingfunn skrev:
Kjøpte meg ir termometer i dag og på putene nærmes vinduene holder 22,1 grad, 10 cm opp fra gulvet 19.5 så er ikke rart at jeg fryser på føttene. Bordet midt i romet 23,8.
er kuldestrålingen som gjør det.
hvis du bruker varmesystemet som er innebygget i vogna riktig, vil du få en mye jevnere varme



Jo men hvorfor er det mye kaldere på gulvet?
det er mye kaldere på gulvet fordi det ikke er noen form for varmekilde der
varme stiger, og når den gjør det etterlater den kulda
det er derfor man graver kuldegroper når man camper i telt i snøen, for kulden legger seg på laveste punktet
gulvet ditt er kaldt fordi du ikke har varme i det
men hvis du avsolutt vil ha varme i gulvet så er det fullt mulig
maxbo selger nå gjør det selv varme i form av en folie du ruller ut på gulvet, og legger matter oppå
kosta 2-2500,- men husker ikke helt nøyaktig
den vil gjøre livet ditt i vogna ganske mye enklere, og ikke minst varmere
men få i gang varmesystemet som er i vogna og i tillegg

Tenkte egentlig jeg ikke skulle kommentere noe mere i denne tråden, men her er en løsning:

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Varmeg12_800x600

Men dette er for 230v og det MÅ tilkobles av en elektrikker. Men om du gjør det selv eller om du pakker inn vogna med høy blir sikkert en dritt, går sikkert til helvete uansett.... Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Suspect

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTor 9 Sep 2010 - 17:25

JanP skrev:
Om det er den vogna jeg tror du har så kan du lage en kuldegrop. Det går en aluprofil i gulvet i fremenden av kjøkkenbenken. Om du sager et hull i gulvet på 60 X 55 cm bak denne, så: vips så har du en kuldegrop!!! Til isolering kan du bruke halmballer, eller, som du selv sier, 1/2 meter med isopor. Ulempen er at du kanskje må jekke opp vogna. Halmballer er enklere og lettere å forme. Gå for halm, det er enklest. Og så kan du følge Toms råd.

Mye er uprøvd i campingverden. men jeg sier det enda en gang: Noen må tøre og våge, og gå opp veien der andre ikke har lyktes eller ikke prøvd. Kulde i gulvet er noe dritt, enig med deg i det. Finner du en løsning på kalde gulv tror jeg at du har fått deg mange campingvenner for livet!
Men pass opp for smågnagerne i vinter, kan bli et skikkelig bol i vogna. Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_cat Og da blir det sikkert problemer med forsikring. Men rådfør deg med NCC først, det er et bedre å være føre var. Ta for all del bilder avdet, slik at ingen kan komme og si at det var bare tull. Siden du nå er eier av et IR-kamera som er innkjøpt for å dokumentere at du allerede er blitt litt kald på lankene, Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Fresse så ser jeg frem til å få en løsning på kalde gulv. Kona liker heller ikke å fryse, så kanskje løsningen er nær?
Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Lol Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Lol

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010 - 22:42

Ble så stille her, noe mer du lurer på crazycampingfunn?
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeFre 10 Sep 2010 - 22:59

Tom RS skrev:
Ble så stille her, noe mer du lurer på crazycampingfunn?

han er nok på tur.....

med denne..

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 40-6776_2010-07-09_141954_682

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
avantgarde
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
avantgarde


Male
Antall Innlegg : 22
Age : 52
Localisation : Stange
Registration date : 07.04.2009

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:00

Sten Rune skrev:
Tom RS skrev:
Ble så stille her, noe mer du lurer på crazycampingfunn?

han er nok på tur.....

med denne..

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 40-6776_2010-07-09_141954_682

Knaus Royal Canin albino
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 0:38

Se der ja, endelig en skikkelig vintervogn fra Knaus.... Hva sier dere nå da. Dere som bare MÅ ha nordisk med alde.... Haa. Dette er en vogn som gir deg Høy sesong hele året. Lun og god. Legg forøvrig merke til at sengeløsningen er plassert rett over akslingen (dere kan se litt av sengetøyet der. Det er høy-t under nettingtaket også... Er veldig glad i Hobby, men nå synes jeg at Knaus har tatt et stort steg videre. I 2009 sto de på kanten av stupet.
Til Toppen Go down
crazycampingfunn




Antall Innlegg : 18
Registration date : 02.09.2010

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010 - 3:05

Så fisefin på`n er jeg ikke, kommer du bortom med den vogna der med litt høy kan jeg sikkert ta litt så jeg får varmen imeg i vinter.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010 - 13:00

Tom RS skrev:
Se der ja, endelig en skikkelig vintervogn fra Knaus.... Hva sier dere nå da. Dere som bare MÅ ha nordisk med alde.... Haa. Dette er en vogn som gir deg Høy sesong hele året. Lun og god. Legg forøvrig merke til at sengeløsningen er plassert rett over akslingen (dere kan se litt av sengetøyet der. Det er høy-t under nettingtaket også... Er veldig glad i Hobby, men nå synes jeg at Knaus har tatt et stort steg videre. I 2009 sto de på kanten av stupet.

Er glad jeg kom over dette forumet. Campinglivet har ettr hvert fått nye muligheter, og jeg ser mye lysere på vinterensesongen. Høyt strømforbruk er en saga blott, høyt under taket eller ikke, det som ikke kan stables i høyden går nok i bredden. Latteren vil nok kanskje gå høyt om en kommer med en slik modell som Sten Rune viste bilde av, men det er da ikke noe å legge vekt på.

Med et ønske om en trivelig vintersesong til alle på forumet. (Måtte, bare måtte...)
Til Toppen Go down
avantgarde
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER
avantgarde


Male
Antall Innlegg : 22
Age : 52
Localisation : Stange
Registration date : 07.04.2009

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTir 14 Sep 2010 - 16:41

JanP skrev:
Tom RS skrev:
Se der ja, endelig en skikkelig vintervogn fra Knaus.... Hva sier dere nå da. Dere som bare MÅ ha nordisk med alde.... Haa. Dette er en vogn som gir deg Høy sesong hele året. Lun og god. Legg forøvrig merke til at sengeløsningen er plassert rett over akslingen (dere kan se litt av sengetøyet der. Det er høy-t under nettingtaket også... Er veldig glad i Hobby, men nå synes jeg at Knaus har tatt et stort steg videre. I 2009 sto de på kanten av stupet.

Er glad jeg kom over dette forumet. Campinglivet har ettr hvert fått nye muligheter, og jeg ser mye lysere på vinterensesongen. Høyt strømforbruk er en saga blott, høyt under taket eller ikke, det som ikke kan stables i høyden går nok i bredden. Latteren vil nok kanskje gå høyt om en kommer med en slik modell som Sten Rune viste bilde av, men det er da ikke noe å legge vekt på.

Med et ønske om en trivelig vintersesong til alle på forumet. (Måtte, bare måtte...)

Ja,denna tråden rager høyt for mange av oss study
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeTir 14 Sep 2010 - 17:19

avantgarde skrev:

Ja,denna tråden rager høyt for mange av oss study

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_eek Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_eek Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_eek ! ! !
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jan 2013 - 21:54

Huff så fort tida flyr, det er ikke så lenge vi lo høyt i denne tråden!
Er ikke så mange kreative sjeler her for tiden, slik at vi kan få litt fart på postingene. Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jan 2013 - 21:58

plagsomt stille rett og slett
Til Toppen Go down
Fjell_fant
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Fjell_fant


Antall Innlegg : 591
Registration date : 18.06.2012

Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jan 2013 - 23:16

Er ferdig med eldre Knaus for ei stund jeg. Bra vogn, men savner a ikke. Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!   Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp! - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kjøpt eldre Knaus trenger litt hjelp!
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Hei jeg trenger litt hjelp, finne riktig vindu!!
» trenger litt info om knaus azur vogn
» trenger hjelp med pris vurdering
» hvor får man kjøpt ekspansjons tankt til eldre alde?
» Netopp kjøpt campingvogn.. hjelp!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KNAUS-
Gå Til: