CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*

Go down 
+8
Lars Egil
Elisabeth
ArneO
Jan Ole
Jan
harrystein
Janita
TTB
12 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 14:00

Tja, hva trengs på tur?
Kjemikalier til toalett
Melanin servise som er lett og ikke knuser (men kan ikke brukes i micro)
Ordentlige "glass" av plast
Forteltmatte
Pluggopptrekker
Speil til bilen
Strømkabel
Lettvekts kjeler
Campingbord
Campingstoler
Mover
Air Condition
Stigekrakk for å rekke opp til markisa
Tørkestativ
Grill

Lista kan bli lang den, og alt må man vel ikke ha med en gang, men det kan være kjekt å titte på messa for å få ideer også.
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 14:15

Øyvind75 skrev:
*TorunnB* skrev:
Men desverre får vi nok ikke tid til camping nå før mannen reiser... Sad

Gratulerer med ny vogn cheers
Det er mange som har ligget noen netter i vogna på tunet. Very Happy Very Happy Very Happy
Ha ha - vi kan i alle fall prøvesitte den MYE Laughing Men skal ikke se bort i fra at eldstemann vil overnatte der, og da må vel mamma også det Wink
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 14:17

ArneO:

Jeg skulle så veldig, veldig gjerne dratt på messa, men jeg har liten lyst til å gjøre det alene. Så i år går vi nok glipp av det men håper mannen har fritur ved neste års messe Smile
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 14:17

Gratulerer da Very Happy
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 15:22


_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 15:39

Jan Ole skrev:
Mer å sette på handlelista......


http://www.flexicamp.com/apps/photos/album?albumid=4647499
Nope! Vi må bygge etter en tegning plasseiger har utformet og fått godkjent i kommunen. Så der blir det ikke noen Flexicamp nei..
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:05

*TorunnB* skrev:
Men desverre får vi nok ikke tid til camping nå før mannen reiser... Sad
trenger ikke ektefelle for å campe i vogna
bare sørg for at han får den på plass, og gir deg nøklene til den lol!
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:08

Jan skrev:
*TorunnB* skrev:
Men desverre får vi nok ikke tid til camping nå før mannen reiser... Sad
trenger ikke ektefelle for å campe i vogna
bare sørg for at han får den på plass, og gir deg nøklene til den lol!
lol!

Akkurat nå har vi pratet om å ta med foreldrene mine på en liten ferietur for å hente vogna, pappa har BE og mannen kan dermed lærekjøre på turen. Da får jeg og ungene også være med og vi kan svippe innom Ikea og sjåppe litt stash mens vi er i Trøndelag likevel Very Happy

Må man forresten handle ting til vogna hos caravanbutikker eller kan jeg handle slikt som stekepanner og servise på Ikea? Altså, vil det som caravanbutikker selger være så mye lettere? Sikkert veldig dumt spørsmål, men jeg spør jo likevel jeg What a Face
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:09

tror nok det er i all hovedsak mest bare dyrere på caravansjapper
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:09

husk vekta
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:11

Jan skrev:
husk vekta
As in "ta med vekt for å vege" eller bare å passe på vekta?

What a Face
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:11

*tusler ut på stua med Ikea-katalogen*

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:12

Neida, handle i vei du. Du tenker nok på vekt allikevel og vurderer det du kjøper.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:26

Jeg synes at de kjelene vi fant hos campingsjappene av veldig små og veldig dyre de som kunne gå an. Fordelen med de lette er at de er tynne og meget effektive på gassen.

Vi har ikke funnet noe vi liker bedre enn denne serien http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60129458

Dyner og puter har vi fra Ikea og deilige fasongsydde laken som passer ganske greit til den skrå senga.

Vi har noen runde plast bokser med lokk som passer i hverandre, til oppbevaring av rester, marinering av kjøtt og de funker i micron. Tror vi kjøpte dem også på ikea, men finner dem ikke i farta på weben.

Om dere ikke har kniver hjemme som skal slipes og flyttes i vogna har jeg god erfaring med de ordentlige knivene der. Ikke er de så dyre heller.

I skuffer med kjøkkenredskap og kjeler og i underskapet har vi denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10109491

Vel da har du litt å jakte på på Ikea Wink
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:29

Ja vi bor ikke langt ifra Ikea, og jeg begynner å bli lommekjent på "vår" Ikea. Jeg velger tidspunkter for Ikea handling ut fra når det er lite folk der også. f.eks. etter kl 20:00 på fredag pleier å gå greit her. Planlegger, angriper, erobrer og trekker raskt ut igjen!
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:38

*TorunnB* skrev:
Jadda - da har vi handlet vogn gitt Very Happy

cheers cheers cheers cheers Gratulerer så masse!!!

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Caravan
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:38

*TorunnB* skrev:
Jan skrev:
husk vekta
As in "ta med vekt for å vege" eller bare å passe på vekta?

What a Face
tenkte bare på at du ikke velger de tyngste tingene og har inn i vogna, men leter etter det som ikke er av porselen eller lignende lol!
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:42

på biltema har de også mye billig av kopper og kar til vogna...
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:50

Vi kjøpte fine plastglass på biltema, men de er harde i plasten og sprekker. Men de var billige og fine så vi prøvde, men de har ikke overlevd sommeren.
Til Toppen Go down
harrystein
CARAVANER
CARAVANER
harrystein


Male
Antall Innlegg : 90
Age : 50
Localisation : Koppang
Registration date : 07.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:52

ArneO skrev:
Vi kjøpte fine plastglass på biltema, men de er harde i plasten og sprekker. Men de var billige og fine så vi prøvde, men de har ikke overlevd sommeren.
hmmmmmmm blander ikke sterkt nok jeg da for vi har hatt våre i 4 år Wink
Til Toppen Go down
ArneO
GENERAL!
GENERAL!
ArneO


Male
Antall Innlegg : 2903
Age : 58
Localisation : Asker
Registration date : 16.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 21:59

harrystein skrev:
ArneO skrev:
Vi kjøpte fine plastglass på biltema, men de er harde i plasten og sprekker. Men de var billige og fine så vi prøvde, men de har ikke overlevd sommeren.
hmmmmmmm blander ikke sterkt nok jeg da for vi har hatt våre i 4 år Wink
De har forskjellige typer tror jeg...
Vi testet denne og de funket ikke så bra: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=85168
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:01

Gratulerer så mye med vognkjøp TorunnB......håper dere blir skikkelig fornøyd!!!!

Jeg kjøpte inn nytt service og glass før ferien i år. Valgte fra Europris.....de har fungert kjempefint Very Happy ......
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:09

Ja dere skal se jeg går på Ikea og handler porselen lol!

Tusen takk for gode tips, dette setter jeg veldig stor pris på! Skulle ønske vi hadde Ikea i nærheten her også, men vi har jo muligheten til å shoppe når vi drar for å hente Very Happy
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:11

May-Britt skrev:
Gratulerer så mye med vognkjøp TorunnB......håper dere blir skikkelig fornøyd!!!!

Jeg kjøpte inn nytt service og glass før ferien i år. Valgte fra Europris.....de har fungert kjempefint Very Happy ......
Så stilig avatar - er det første vogna eller?

Jeg skal kikke på Nille også, der har de også et visst utvalg Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:15

Den vogna som henger bak første Caravellen vår var ei vogn vi leide en sommer.......den var tung......og gasspedalen på den bilen virka ikke......he he......men koselige minner fra turen har vi jo......husker vi syns vi var på kjempetur......kjørte helt til Bø i Telemark og var borte ei uke........var i 1999 det der Very Happy

Ser vogna dere har kjøpt står på Støren......da må dere vel forbi vintercampen vår for å komme dit?? Oppdal altså........
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:16

Ja, kjører forbi Oppdal. Men dere er vel ikke der nå? Eller? Reiser på tirsdag og blir til torsdag tenker vi Very Happy
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:17

Ta med pc og rapporter da, evt bruk for spørsmål.

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:18

Mannen har iPhone, så full tilgang til nettet. Om han er grei nok til å låne bort What a Face
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:28

*TorunnB* skrev:
Ja, kjører forbi Oppdal. Men dere er vel ikke der nå? Eller? Reiser på tirsdag og blir til torsdag tenker vi Very Happy

Nei, vi er der ikke nå.......skal ha vogna på fukttest før vi setter den opp så det blir sikkert ikke før tidligst til høstferien til ungene........ Men campingen ligger helt ved veien, så den kjører dere rett forbi, ca 5 min nord for Oppdal......
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:38

May-Britt - da skal jeg kikke ned og se hvor fint dere har det Smile
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:47

*TorunnB* skrev:
May-Britt skrev:
Gratulerer så mye med vognkjøp TorunnB......håper dere blir skikkelig fornøyd!!!!

Jeg kjøpte inn nytt service og glass før ferien i år. Valgte fra Europris.....de har fungert kjempefint Very Happy ......
Så stilig avatar - er det første vogna eller?

Jeg skal kikke på Nille også, der har de også et visst utvalg Smile
vi kjøpte det aller meste på jysk, fargerikt med holdbart
er vel 5 år gammelt nå, masse maskinvask og samme ned håndvask
noe ripete fat grunnet kvasse biffkniver, ellers helt topp, og holdbart i mange år enda
nesten tupperwarekonsistens på plasten i glassa og fatene
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeTir 18 Aug 2009 - 22:48

Fint og fint........er nå en hyttelandsby nærmest .......he he.......
Til Toppen Go down
Campingfruen
CARAVANER
CARAVANER
Campingfruen


Female
Antall Innlegg : 145
Age : 53
Localisation : Østfold
Registration date : 09.07.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Aug 2009 - 23:17

ArneO skrev:
harrystein skrev:
ArneO skrev:
Vi kjøpte fine plastglass på biltema, men de er harde i plasten og sprekker. Men de var billige og fine så vi prøvde, men de har ikke overlevd sommeren.
hmmmmmmm blander ikke sterkt nok jeg da for vi har hatt våre i 4 år Wink
De har forskjellige typer tror jeg...
Vi testet denne og de funket ikke så bra: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=85168

De glassene har vi også, hatt de i 5 år..
Det er kun 1 glass som er gått istykker, og de detter ofte ut av skapet, så da lurer jeg litt på hvordan dere har klart det Laughing
Det ene glasset som gikk i stykker tålte ikke Küstennebel (kysttåke) fra gubbens sprit ( noe ala pernod)

Grattis med vognkjøp Torunn B flower
Til Toppen Go down
9na
CARAVANER
CARAVANER



Female
Antall Innlegg : 101
Localisation : Buskerud
Registration date : 20.08.2008

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Aug 2009 - 23:20

Jeg har også hatt sånne glass og de holdt bare noen uker før de sprakk opp. Har prøvd andre modeller fra Biltema og alle har samme problemet; de tåler ikke å bli vasket... og jeg vasker for hånd altså Wink
Til Toppen Go down
TTB
DIREKTØR!
DIREKTØR!



Female
Antall Innlegg : 852
Registration date : 24.05.2009

Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Aug 2009 - 23:51

I morga reiser vi oppover for å hente Very Happy Tar med foreldrene mine så mannen min kan lærekjøre med pappa Wink Og vi fikk bilen vår i dag også - råbra!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*   Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!* - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Da kikker vi på enda en Tec. *Har kjøpt!*
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Kunna enda i kattastrofe dette!
» enda en ny og fornøyd solifer eier ......
» Er TEC-tråden dødd ut??? Vi har nettopp kjøpt...
» Endelig kjøpt vogn..
» ISOCAMP ønskes kjøpt

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: TEC-
Gå Til: