CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 ATC Automatic Trailer Control

Go down 
+2
Arnfinn
Pondus
6 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 11:17

Nå er det rett før vogna skal ut å rulle. Skal til forhandler å bytte ATC hjernen. Vist nok produksjonsfeil på noen styringsenheter på ALKO ATC som sitter på 07 Cabby vogner. Symptom : Rød varsellampe på draget, skal lyse grønt.

Skal bli gøy å trekke vogn igjen Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 11:26

Pondus.

Ta samtidig en lettere lobotomi av den andre hjernen mens du er i gang.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 12:04

ARVE skrev:
Pondus.

Ta samtidig en lettere lobotomi av den andre hjernen mens du er i gang.

Arve.

Hvis du ikke visste det, så er det allerede gjort lol! lol!
Bor jo fortsatt i Lørenskog så et eller annet er det i hvertfall Shocked Shocked Shocked


Sist endret av den Tor 19 Apr 2007 - 12:08, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 12:06

Pondus.

Der ville jeg seriøst ha vurdert en skarp klage ja.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 12:08

ARVE skrev:
Pondus.

Der ville jeg seriøst ha vurdert en skarp klage ja.

Arve.

Cabby har jo lagt seg helt flat og sagt at dette er en feil de i sin helhet dekker. Vi får velge våre fighter med omhu lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 12:11

Pondus.

Hehe.

Jo mer elektronikk og stash,jo mer trøbbel.

Husker på tidlig 70 tall da vi ikke hadde hengerfeste en gang ,og håndholdt vogna i fart.Ikke mye som kunne gå gæærnt der gitt.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 12:15

ARVE skrev:
Pondus.

Hehe.

Jo mer elektronikk og stash,jo mer trøbbel.

Husker på tidlig 70 tall da vi ikke hadde hengerfeste en gang ,og håndholdt vogna i fart.Ikke mye som kunne gå gæærnt der gitt.

Arve.

Så vidt jeg har oppfatta så er det bare denne ATC saken som er elektronisk på vogna mi. Det er jo en relativt beskjeden krets, så det er sikkert bare en komponentfeil som gjør at den skal byttes.... så får vi se da .....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 12:26

Pondus.

Sikkert en grei sak,men dog litt bryderi og styr.Greit med Kabe da gitt.Aldri noe tull og tøys.

Men om det blir det,sier jeg fra.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 13:16

ARVE skrev:
Pondus.

Sikkert en grei sak,men dog litt bryderi og styr.Greit med Kabe da gitt.Aldri noe tull og tøys.

Men om det blir det,sier jeg fra.

Arve.

Det eneste jeg har merka til denne feilen er et rødt lys på draget..... vogna følger etter bilen på helt normal måte lol! lol!
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 13:50

Pondus! Pass på ar det ikke blir mer hjulsølesprut på vogna mi! Bruk 4 hjulstrekk.Helvetes kamerater du har som kan finne på sånt. Mad Mad Crying or Very sad




Pondus skrev:
Nå er det rett før vogna skal ut å rulle. Skal til forhandler å bytte ATC hjernen. Vist nok produksjonsfeil på noen styringsenheter på ALKO ATC som sitter på 07 Cabby vogner. Symptom : Rød varsellampe på draget, skal lyse grønt.

Skal bli gøy å trekke vogn igjen Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 17:46

Pondus.

Bedre å ha rødt lys på draget enn å ha driti på draget.

JADA,DEN VAR UR-DÅRLIG !!!!!!!!

Arve.
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 18:59

Arve ! Ur-dårlig!!!!! Holdt på si det sjøl jeg. silent



ARVE skrev:
Pondus.

Bedre å ha rødt lys på draget enn å ha driti på draget.

JADA,DEN VAR UR-DÅRLIG !!!!!!!!

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 20:59

61.

Steike,kan jo ikke BARE ha gullkorn da.

Arve.
Til Toppen Go down
Jan
MODERATOR
MODERATOR
Jan


Male
Antall Innlegg : 15679
Age : 50
Localisation : Varierende
Registration date : 11.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 21:00

ARVE skrev:
61.

Steike,kan jo ikke BARE ha gullkorn da.

Arve.
jo bør helst det lol!
blir mer underholdene da
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 21:02

jrh.

Skal skjerpe meg.

Arve.
Til Toppen Go down
Arnfinn
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Arnfinn


Male
Antall Innlegg : 380
Age : 62
Localisation : Lørenskog
Registration date : 23.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 19 Apr 2007 - 21:19

Arve! Nei! Ikke gjør det da,passer bra med sleivspark i ny og ne.
Hadde vært verre om du hadde sagt han bæsja i skuffen,foe da kunne vi trodd du kom fra andre siden av byen.hehehehehehe


ARVE skrev:
jrh.

Skal skjerpe meg.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 7:38

61

eller skitit i det blå skåpet, som svenskene sier.

hehehe synes det er et fint uttrykk, betyr å drite på draget.

numpsey
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 7:39

pondus

jeg er jaggu glad for at jeg ikke har den rallemikken på mi vogn. der har du nok kjøpt deg et solid stykke prakk og irritasjon.

numpsey
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 8:14

numpsey skrev:
pondus

jeg er jaggu glad for at jeg ikke har den rallemikken på mi vogn. der har du nok kjøpt deg et solid stykke prakk og irritasjon.

numpsey

He he..... missunnilig nå numpsey lol!
jeg har nok anna å irritere meg på en vogna mi, hvis jeg vill gå å være irritert da Very Happy Very Happy

Arve og 61

Det finnes menge måter å drite seg ut på, og jeg kan dem alle lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 8:20

Pondus skrev:
numpsey skrev:
pondus

jeg er jaggu glad for at jeg ikke har den rallemikken på mi vogn. der har du nok kjøpt deg et solid stykke prakk og irritasjon.

numpsey

He he..... missunnilig nå numpsey lol!
jeg har nok anna å irritere meg på en vogna mi, hvis jeg vill gå å være irritert da Very Happy Very Happy

Arve og 61

Det finnes menge måter å drite seg ut på, og jeg kan dem alle lol! lol!

pondus lol!

numpsey
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 10:24

61.

Jeg er definitivt fra rette sia a ælva ja.

Pondus.

Tviler ikke på at du kan dem alle ja.

Se hvor lykkelig numpsey er på avataren sin.Det er p.g.a. at han "LOL" fordi han ikke har dette leamikket ditt på vogna si.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 10:37

ARVE skrev:
61.

Jeg er definitivt fra rette sia a ælva ja.

Pondus.

Tviler ikke på at du kan dem alle ja.

Se hvor lykkelig numpsey er på avataren sin.Det er p.g.a. at han "LOL" fordi han ikke har dette leamikket ditt på vogna si.

Arve.

He he...vognene våre står jo rolig vøttø ARVE. Kommer ikke til å merke noe når vi drar vogna heller..... bortsett fra en rød diode da som ikke lyser grønt lol! lol!

Leamikk Question Question Question .....det er en svart boks som sitter skrudd fast vi snakker om her da lol! lol! lol!

Hi-Tech utstyr som ikke er på din svenske madam...... lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 10:38

pondus

og det er både arve, 61 og jeg glade for.

numpsey
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 10:41

Pondus.

Riktig som numpser'n her sier.Vi LOL hele tida.

Har stabilitetskobling på min Madde....eh...Kabe.Sitter som kxxk i Odal'n det gitt.

Arve.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 10:42

Ops ble to XX'er der gitt.

Admin,dette er jo bare et koseord.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 10:45

numpsey skrev:
pondus

og det er både arve, 61 og jeg glade for.

numpsey
numpsey
lol! lol!

ARVE

He he...... ja noen menn har selvinnsikt, svært mange har det ikke lol! lol! lol! lol!


Sist endret av den Fre 20 Apr 2007 - 10:47, endret 1 gang
Til Toppen Go down
fred
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 10:46

ARVE skrev:
Ops ble to XX'er der gitt.

Admin,dette er jo bare et koseord.

Arve.

Admin er sikkert kristen og avholds lol! lol!

Neida... en mild sensurering tror jeg bare er sunt Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 11:05

Fred.

Aner ikke hvor det uttrykket stammer fra,og hva kxxk i Odal'n har med noe som helst å gjøre.

Hehe,ikke ofte jeg blir sensurert da.

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeFre 20 Apr 2007 - 12:50

61 skrev:
Pondus! Pass på ar det ikke blir mer hjulsølesprut på vogna mi! Bruk 4 hjulstrekk.Helvetes kamerater du har som kan finne på sånt. Mad Mad Crying or Very sad




Pondus skrev:
Nå er det rett før vogna skal ut å rulle. Skal til forhandler å bytte ATC hjernen. Vist nok produksjonsfeil på noen styringsenheter på ALKO ATC som sitter på 07 Cabby vogner. Symptom : Rød varsellampe på draget, skal lyse grønt.

Skal bli gøy å trekke vogn igjen Very Happy

Må nesten skylle av den vogna di jeg 61, litt redd for hvordan det går med hjertet ditt hvis du får se vogna di i den tilstand den er nålol! lol!
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 26 Apr 2007 - 12:43

ARVE skrev:
Pondus.

Riktig som numpser'n her sier.Vi LOL hele tida.

Har stabilitetskobling på min Madde....eh...Kabe.Sitter som kxxk i Odal'n det gitt.

Arve.

He he.....stabilisatorkobling, eller kanskje dobble mustajopphengsforkoblinger som Fleksenes. På vogna mi er det en friksjonskobling i tillegg til ATC, noe som sikkert er jævlig bra det og lol! lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 26 Apr 2007 - 16:44

Pondus.

Nå må du få opp presisjonen her.

Det var Gunnar Haugan som skulle ha doble fystasjopphengsforkoblinger,i en sketsj.Fleksnes hadde intet med dette å gjøre.Makan !!! Merker at du er et år yngre enn meg ja !!!!!

Arve.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 26 Apr 2007 - 16:51

ARVE skrev:
Pondus.

Nå må du få opp presisjonen her.

Det var Gunnar Haugan som skulle ha doble fystasjopphengsforkoblinger,i en sketsj.Fleksnes hadde intet med dette å gjøre.Makan !!! Merker at du er et år yngre enn meg ja !!!!!

Arve.

lol! lol! lol! lol!

Der ser du altså, hva vi unge ikke har fått med oss....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 26 Apr 2007 - 17:01

Pondus.

Bare hyggelig å drive voksenopplæring.Neste gang vi treffes,kan du sitte på fanget mitt,og bli fortalt om krigen.
Til Toppen Go down
Pondus
BARON!
BARON!
Pondus


Male
Antall Innlegg : 2000
Age : 60
Localisation : Lørenskog
Registration date : 28.03.2007

ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 26 Apr 2007 - 17:04

ARVE skrev:
Pondus.

Bare hyggelig å drive voksenopplæring.Neste gang vi treffes,kan du sitte på fanget mitt,og bli fortalt om krigen.

Trengs ikke, fulgte med i historietmen jeg. Dessuten hadde jeg sett så liten ut på fanget ditt, så selvbilde mitt hadde rakna enda mer affraid affraid affraid affraid
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitimeTor 26 Apr 2007 - 17:42

Pondus skrev:
ARVE skrev:
Pondus.

Bare hyggelig å drive voksenopplæring.Neste gang vi treffes,kan du sitte på fanget mitt,og bli fortalt om krigen.

Trengs ikke, fulgte med i historietmen jeg. Dessuten hadde jeg sett så liten ut på fanget ditt, så selvbilde mitt hadde rakna enda mer affraid affraid affraid affraid

Pondus.

Embarassed Embarassed Embarassed

Hehe,lurer på hva de hadde sagt på jobben,om du satt på fanget mitt,på hvilerommet,hvor vi drakk kaffe sist.
Til Toppen Go down
Sponsored content





ATC Automatic Trailer Control Empty
PosteTema: Re: ATC Automatic Trailer Control   ATC Automatic Trailer Control Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
ATC Automatic Trailer Control
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Trailer Stability Program

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: CABBY-
Gå Til: