CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Krana på toalettrommet i Action?

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 148
Registration date : 16.06.2020

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeMan 8 Mar 2021 - 17:44

Hvordan fungerer egentlig krana for vask/hånddusj på toalettrommet i en Adria Action?

Kjøkkenvasken har en normal kran med toveis funksjon for justering av både temperatur og trykk, mens toalettrommet virker til å ha en kran med kun av/på for enten varmt eller kaldt vann. Jeg kan justere trykket, men ikke temperaturen. Er det jeg som misser noe her, eller kan man dusje/vaske seg i kun kaldt eller varmt vann og ingenting imellom? Ser for meg at det kan bli litt problematisk...

Prøver å laste opp bilder, men får bare opp et påloggingsvindu mot Servimg hvor jeg ikke får logget inn. Hvis Caravanforumet bruker en tredjepart for bildelagring kan jeg jo like gjerne bare drite i å laste opp bilder og heller linke til de fra mitt eget webhotell, men det har jeg fått masse pepper for tidligere, så hva er egentlig greia..?
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeMan 8 Mar 2021 - 18:37

For det første: jeg ga deg ikke masse pepper, det stemmer ikke. Og for å laste opp bilder er det ei verktøylinje over her når du lager en ny post. Ett valg (ikon) for å laste opp bilder fra lokal pc eller medium. Det andre for å hente fra f.eks.websider.
Klikk på det til venstre om du vil laste opp fra lokalt. Etter det velger du "Select all" og deretter prøv oppløsning 800 for deretter "send all". I de 3 linjene (med lenker) velger jeg den midterste og symbolet helt til høyre på denne lenken. Da skal hele lenken automatisk plasseres der du sist hadde musepekeren. Prøv deg frem, er enkelt når du finner ut av det etter et par forsøk. Da er det sikkert at bildet forblir på forumet for alltid.
Til Toppen Go down
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 148
Registration date : 16.06.2020

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeMan 8 Mar 2021 - 19:01

Hei, Jan, og takk for svar.

For det første: Jeg sa ikke at du har gitt meg pepper, det var andre brukere her inne jeg tenkte på, så den påstanden må du selv stå inne for hvis du føler deg truffet.

For det andre: Når jeg klikker på bildet ikonet for å laste opp fra lokal PC får jeg opp følgende dialogboks (bildefila er for ordens skyld lastet opp til mitt eget webhotell slik at den blir synlig)

Krana på toalettrommet i Action? Servimg_caravanforum

Hvor mener du jeg skal gå videre herfra? Du må gjerne slette innlegget ditt i denne tråden også, slik du gjorde i den andre, hvis det får deg til å føle deg bedre.

Rashid likes this post

Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeMan 8 Mar 2021 - 23:37

Får bare si en ting: nyttesløst å forklare noe som helst for deg på en ordentlig måte. Prøvde å forklare hva og hvordan. Når du gjør noe helt annet så får du bare holde på.
Når du ikke klarer å ta til deg en så enkel ting så hold det for deg selv. Som danskene sier: ta en bolle. Kanskje det hjelper. Cool
Til Toppen Go down
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 148
Registration date : 16.06.2020

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeTir 9 Mar 2021 - 9:27

Jeg begynner å skjønne hvorfor det er så lite trafikk på dette forumet. Dette gidder jeg ikke lenger.
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1137
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeOns 10 Mar 2021 - 0:26

Ja, det er lite trafikk her. Håper du gidder likevel, og kan bidra til å øke trafikken. Jeg er innom ofte, og synes det er kjekt å lese de fleste innlegg, og forsøker å besvare ulike problemstillinger hvis jeg har noe å bidra med - eller bare anbefale noe vi har gode erfaringer med. Janp kan virke litt brysk i ordvalg og påståelig av og til, men tror nok han helst mener det godt likefullt. Også han ønsker sikkert at du blir værende på forumet.
Til Toppen Go down
Adria alpina 743UP

Adria alpina 743UP


Female
Antall Innlegg : 19
Age : 47
Localisation : Bergen - Voss
Registration date : 04.02.2021

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeFre 12 Mar 2021 - 11:15

Saddleback skrev:
Hei, Jan, og takk for svar.

For det første: Jeg sa ikke at du har gitt meg pepper, det var andre brukere her inne jeg tenkte på, så den påstanden må du selv stå inne for hvis du føler deg truffet.

For det andre: Når jeg klikker på bildet ikonet for å laste opp fra lokal PC får jeg opp følgende dialogboks (bildefila er for ordens skyld lastet opp til mitt eget webhotell slik at den blir synlig)

Krana på toalettrommet i Action? Servimg_caravanforum

Hvor mener du jeg skal gå videre herfra? Du må gjerne slette innlegget ditt i denne tråden også, slik du gjorde i den andre, hvis det får deg til å føle deg bedre.

Om du vil fortsette på fremgangsmåten som bildet viser, så er det så enkelt som at du bruker epost adressen og passordet som du bruker for å logge inn i forumet her. Det funket fint for meg 😉. Jeg har heller ikke funnet en måte å laste opp bilder direkte fra ipad.. 😉
Til Toppen Go down
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 148
Registration date : 16.06.2020

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeTir 23 Mar 2021 - 17:48

[quote="Cabby 740"]

(...)

Om du vil fortsette på fremgangsmåten som bildet viser, så er det så enkelt som at du bruker epost adressen og passordet som du bruker for å logge inn i forumet her. Det funket fint for meg :wink:. Jeg har heller ikke funnet en måte å laste opp bilder direkte fra ipad.. :wink:[/quote]

Takk for tipset, men det var det første jeg prøvde på, og det funket ikke.

Forumadmin kan bare slette denne tråden, da den sporet helt av uten å gi noe svar på det jeg spurte om.
Til Toppen Go down
johan_a
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 89
Localisation : Steinkjer
Registration date : 02.12.2011

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeTir 23 Mar 2021 - 18:12

forumadmin trenger da ikke å slette noe. det var jo du selv som kom med sleivspark i ditt første innlegg i tråden.
oppskrifta over funker på windows og android nettbrett og mobil. om det ikke går på epledingser så er da ikke noe å bråke så mye for. og boller skal da være godt, særlig fastelavensboller med vaniljekrem. Krana på toalettrommet i Action? 928394 anbefales!!!
Til Toppen Go down
Saddleback
CARAVANER
CARAVANER
Saddleback


Antall Innlegg : 148
Registration date : 16.06.2020

Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitimeTir 23 Mar 2021 - 19:05

[quote="johan_a"]forumadmin trenger da ikke å slette noe. det var jo du selv som kom med sleivspark i ditt første innlegg i tråden.
oppskrifta over funker på windows og android  nettbrett og mobil. om det ikke går på epledingser så er da ikke noe å bråke så mye for. og boller skal da være godt, særlig fastelavensboller med vaniljekrem. :70: anbefales!!![/quote]

Takk for at du understreker poenget mitt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Krana på toalettrommet i Action? Empty
PosteTema: Re: Krana på toalettrommet i Action?   Krana på toalettrommet i Action? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Krana på toalettrommet i Action?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fukt i tak - Adria Action 2009

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: