CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Rammenummer Tabbert 80-modell

Go down 
3 posters
AvInnlegg
DagArne
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 30
Registration date : 16.04.2019

Rammenummer Tabbert 80-modell Empty
PosteTema: Rammenummer Tabbert 80-modell   Rammenummer Tabbert 80-modell Icon_minitimeTor 30 Mai 2019 - 10:38

Hvor finner jeg rammenummer på en 80-modell Tabbert?
Har kjøpt en sånn billig, men skulle hatt det for å hente ut skilt og sjekket for heftelser. Så på ramme foran på et skilt står ikke noe der.
De som har den hadde tatt bilde av plate på ramme for å få ut prøveskilt Rammenummer Tabbert 80-modell 20190510
[url=https://servimg.com/view/20076240/2]Rammenummer Tabbert 80-modell 20190511[/url
Til Toppen Go down
vesto
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
vesto


Antall Innlegg : 336
Localisation : Trondheim, Hommelvik
Registration date : 19.01.2013

Rammenummer Tabbert 80-modell Empty
PosteTema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell   Rammenummer Tabbert 80-modell Icon_minitimeTor 30 Mai 2019 - 12:26

Burde være i nærheten av den skiltplaten...
Hvilket nr er det man ser konturene av under skiltplaten da?
Til Toppen Go down
DagArne
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 30
Registration date : 16.04.2019

Rammenummer Tabbert 80-modell Empty
PosteTema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell   Rammenummer Tabbert 80-modell Icon_minitimeTor 30 Mai 2019 - 13:15

Var det sånn den gjorde for 40 år siden? Satte ei plate over rammenummer . Må jo bore bort naglene i plata for å se det.
Håpløst å finne ut av det på ei gammel vogn da..
Til Toppen Go down
kaiat




Antall Innlegg : 15
Registration date : 17.11.2008

Rammenummer Tabbert 80-modell Empty
PosteTema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell   Rammenummer Tabbert 80-modell Icon_minitimeFre 31 Mai 2019 - 22:43

Den plata ser ut til å være typeskiltet for selve påløpet, og ikke vogna i seg selv. Bruker ikke rammenummeret for vogna å stå på et skilt på en av ytterveggene da?

Fulgte det med noen papirer på vogna, som bruksanvisning og slikt? Er du heldig, er kanskje registreringsnummeret skrevet på et eller annet. Fukttest, forsikringsbevis eller noe slikt.
Til Toppen Go down
DagArne
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 30
Registration date : 16.04.2019

Rammenummer Tabbert 80-modell Empty
PosteTema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell   Rammenummer Tabbert 80-modell Icon_minitimeLør 1 Jun 2019 - 9:03

kaiat skrev:
Den plata ser ut til å være typeskiltet for selve påløpet, og ikke vogna i seg selv. Bruker ikke rammenummeret for vogna å stå på et skilt på en av ytterveggene da?

Fulgte det med noen papirer på vogna, som bruksanvisning og slikt? Er du heldig, er kanskje registreringsnummeret skrevet på et eller annet. Fukttest, forsikringsbevis eller noe slikt.

Nei, ingen papirer eller noen ting. synes det var rart de fikk ut prøveskilt uten verken rammenummer eller gammelt skiltnummer.
Valgte bort denne da jeg ble usikker på vogna pga manglende papirer.
Fant heller ikke rammenummer ved leting. Ser ut som det er antydning til tall som er skjult av typeskiltet.

Har valgt ei annen vogn, som er skilt på og som var billig.

Skrev jeg hadde kjøpt den i startinnlegget da jeg egentlig hadde gjort det, men ikke betalt. Antok det skulle være mulig å finne noe om vogna.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rammenummer Tabbert 80-modell Empty
PosteTema: Re: Rammenummer Tabbert 80-modell   Rammenummer Tabbert 80-modell Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Rammenummer Tabbert 80-modell
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Tabbert T@B 400
» Tabbert.
» A mål på en 1981 Tabbert ???
» Tabbert 2009
» Min 1977 Tabbert Kornett 550TL

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: TABBERT-
Gå Til: