CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Chasis nummer på vogn fra 80-tallet

Go down 
2 posters
AvInnlegg
DagArne
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 30
Registration date : 16.04.2019

Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Empty
PosteTema: Chasis nummer på vogn fra 80-tallet   Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Icon_minitimeFre 26 Apr 2019 - 23:21

Tror det blir en Hobby på meg på søndag. Må dra å sjekke den først.

Får liksom ikke helt samsvar mellom skiltnummer og type vogn dama sier det er. Tenkte å dobbeltsjekke med chassisnummeret.
Noen som vet hvor jeg finner det på en gammel vogn? enten 600 eller 610 fra 80-tallet.
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Empty
PosteTema: Re: Chasis nummer på vogn fra 80-tallet   Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Icon_minitimeFre 26 Apr 2019 - 23:58

Nr står på fremre del av draget. Er ei lita plate som er poppet fast, sannsynligvis. Kanskje på undersiden, let godt. Skal være der et sted. Finnes den ikke er den fjernet. Da er det bare å skygge unna.

Sjekk alt før du gjør noe. Er du usikker la det være. Finner du noe muffens så anmeld det som forsøk på bedrageri. Kjøp aldri noe som du ikke er 100% sikker på. Mange som er flinke til å komme med gode historier, og som klarer å overbevise den største tviler. Stol på deg selv, og fakta. Ikke la deg lure, uansett.
OK??
Til Toppen Go down
DagArne
CAMPER
CAMPER



Antall Innlegg : 30
Registration date : 16.04.2019

Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Empty
PosteTema: Re: Chasis nummer på vogn fra 80-tallet   Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Icon_minitimeMan 29 Apr 2019 - 10:37

Var å kikka litt på den. bare skrot som er vært vrakpanten. Hun skrev at det var 87, men skiltnummer og rammenummer sa det var 83 modell. eldre dama som jeg tror rota litt.
Forøvrig var skiltnummer og rammenummer ikke samvar, var samme årsmodell.

Fikk utslag på fuktmåler overalt og det luktet sånn som innestengte fuktige kjellere gjør.

Rammenummeret var stemplet i rammen ikke på noe plate.

Tror ikke det var noe muffens her, kikka på ei skrapvogn som hun skulle levere på hogging siden jeg ikke ville ha den.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Empty
PosteTema: Re: Chasis nummer på vogn fra 80-tallet   Chasis nummer på vogn fra 80-tallet Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Chasis nummer på vogn fra 80-tallet
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som har Knaus 530 vogn? eller tilsvarende vogn
» Kjøpt ny vogn- Og skal bo fast . Bra vogn? Trenger råd
» Vogn til å bo i
» Trekk til vogn
» Ny vogn:)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: HOBBY-
Gå Til: