CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Knaus Südwind exclusive 2014 modell

Go down 
2 posters
AvInnlegg
MissEhrmann
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 29
Registration date : 27.01.2018

Knaus Südwind exclusive 2014 modell Empty
PosteTema: Knaus Südwind exclusive 2014 modell   Knaus Südwind exclusive 2014 modell Icon_minitimeOns 13 Jun 2018 - 21:33

Hei
Kjøpte vogna i vinter og har ikke brukt vannet enda da den er på fjellet. Jeg har aldri hatt vogn før og er helt blank.
Jeg lurer på dette med vanntanken....
Den befinner seg under den ene senga og det er to plast "skruer" som jeg har forstått at må stå oppe for å tømme vanntanken, det er også to slike under det ene kjøkkenskapet har jeg sett.
Det jeg lurer på er varmtvannstanken. Fyller jeg bare på vann i den store tanken og skrur fast alle fire "skruene", og trykker på en grønn bryter som jeg tror er for varmtvannsbeholderen? Eller er det noe annet jeg også må gjøre?
De forrige eierne sa at det var viktig at det var vann i tanken når varmtvannstanken står på.

Bør jeg tømme tanken ved å skru opp alle fire "skruene" etter hver bruk dersom jeg er borte en uke eller to?

Har prøvd å lese manualen men finner ikke noe der.

Sikkert dumme spørsmål, men jeg har virkelig ikke peiling. Embarassed Embarassed Embarassed
Til Toppen Go down
quattro1
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!



Male
Antall Innlegg : 1137
Localisation : Hordaland
Registration date : 08.12.2011

Knaus Südwind exclusive 2014 modell Empty
PosteTema: Re: Knaus Südwind exclusive 2014 modell   Knaus Südwind exclusive 2014 modell Icon_minitimeOns 13 Jun 2018 - 21:57

Skru fast de fire plastskruene, fyll vann på vanntanken og åpne en varmtvannskran (ikke kaldt altså) til det kommer vann ut av kranen. Da er det vann i varmtvannstanken, og du kan slå på den grønne bryteren.

Er du borte et par uker er det greit å tømme vannet, ellers vil du trolig få algevekst i tank og rør.
Til Toppen Go down
MissEhrmann
COMBI CAMPER
COMBI CAMPER



Antall Innlegg : 29
Registration date : 27.01.2018

Knaus Südwind exclusive 2014 modell Empty
PosteTema: Re: Knaus Südwind exclusive 2014 modell   Knaus Südwind exclusive 2014 modell Icon_minitimeOns 13 Jun 2018 - 22:03

Tusen takk for raskt svar!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Knaus Südwind exclusive 2014 modell Empty
PosteTema: Re: Knaus Südwind exclusive 2014 modell   Knaus Südwind exclusive 2014 modell Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Knaus Südwind exclusive 2014 modell
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Min første vogn, Knaus Sudwind 1985 modell
» Hvor er batteri 2 i Knaus 530 Sudwind Royale 1997 modell
» Knaus sudwind
» Knaus Sudwind 750 FKH
» Nykjøpt Knaus Sudwind 550 2005 mod

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: KNAUS-
Gå Til: