CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Display m.m. på Adria campingvogner

Go down 
AvInnlegg
merterje




Antall Innlegg : 2
Registration date : 11.10.2014

Display m.m. på Adria campingvogner Empty
PosteTema: Display m.m. på Adria campingvogner   Display m.m. på Adria campingvogner Icon_minitimeLør 4 Feb 2017 - 11:50

Jeg skal kjøpe ny campingvogn, mest sannsynlig Adria. Jeg har kikket på Adria Aviva 400 PS, det er den rimeligst. Men jeg savner display inne som kan leste av temperaturen, vanntilstand, batteritilstand m.m. Jeg har kikket på andre Adria vogner på nettet som kan være interessant. Det er 1. Aviva 512 pk og 512 pt, 2. Action 361 pd og lh, og 3. Altea 402 ph og 432 px. Men jeg vet ikke eller finner ikke ut på nettet om noen av disser har en slik display ?? Dessuten har Adria 400 ps gulvvarme, er det en fordel, da jeg antar at det ikke er sentralvarme, eller tar jeg feil ??

Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Display m.m. på Adria campingvogner Empty
PosteTema: Re: Display m.m. på Adria campingvogner   Display m.m. på Adria campingvogner Icon_minitimeMan 6 Feb 2017 - 9:00

Hvorfor ikke ta letteste utveg, ring en forhandler og spør om det du lurer på.

Gulvvarme er en selvfølgelighet for meg i hvert fall.
Til Toppen Go down
 
Display m.m. på Adria campingvogner
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Komplett prisliste for Adria campingvogner
» YC campingvogner
» Komplett prisliste for Dethleffs campingvogner
» Alde Display bytte?!
» Hobby LCD display Alde styring

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: