CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 trekket innvendig på takluke

Go down 
AvInnlegg
bjørn
CARAVANER
CARAVANER
bjørn


Male
Antall Innlegg : 51
Age : 53
Localisation : verdal
Registration date : 20.11.2007

trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeTor 7 Feb 2008 - 15:59

så at numpsey nevnte at han har fått flekker på trekkspill trekket inne i takluka på vogna. har en som står ved siden av oss på fjellet med en 2006 740+. han fikk også slike flekker, det ble byttet av forhandler, på garanti. trolig en feil på enkelte. ble visst brukt forskjellige leverandører spesielt på 2006 mod. har ikke sett dette på min 06 vogn enda.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeTor 7 Feb 2008 - 16:28

bjørn skrev:
så at numpsey nevnte at han har fått flekker på trekkspill trekket inne i takluka på vogna. har en som står ved siden av oss på fjellet med en 2006 740+. han fikk også slike flekker, det ble byttet av forhandler, på garanti. trolig en feil på enkelte. ble visst brukt forskjellige leverandører spesielt på 2006 mod. har ikke sett dette på min 06 vogn enda.

Trekker du for, eller er det åpent for luka, når du reiser fra vogna om vinteren??????
Til Toppen Go down
bjørn
CARAVANER
CARAVANER
bjørn


Male
Antall Innlegg : 51
Age : 53
Localisation : verdal
Registration date : 20.11.2007

trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeTor 7 Feb 2008 - 22:48

Bruker å la det stå oppe jeg. har ikke sett noe på mitt trekk
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeTor 7 Feb 2008 - 22:51

bjørn skrev:
Bruker å la det stå oppe jeg. har ikke sett noe på mitt trekk

Bjørn

jeg mener og det er lurt i den kalde årstiden, da det lett kan komme inn små mengder snøfokk..... og er dette trekket da lukket, blir dette oppe på trekket.....

bedre det kommer inn da..... for da sprer det seg, og blir ikke så konsentrert vått.....
Til Toppen Go down
bjørn
CARAVANER
CARAVANER
bjørn


Male
Antall Innlegg : 51
Age : 53
Localisation : verdal
Registration date : 20.11.2007

trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeFre 8 Feb 2008 - 8:24

ja tror det jeg og. lar også rullegardinene på vinduene stå litt på gløtt, da er vinduene avdugget når jeg kommmer opp til vogna, og fjellkoplingen har stått på en stund, og vogna er god og varm
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeFre 8 Feb 2008 - 8:33

bjørn skrev:
ja tror det jeg og. lar også rullegardinene på vinduene stå litt på gløtt, da er vinduene avdugget når jeg kommmer opp til vogna, og fjellkoplingen har stått på en stund, og vogna er god og varm

Bjørn

samme her.... jeg har og altid litt lufting på vinduene, untatt om natta på de køyevinduene du ser over hverandre på avataren her..... det fordi ungene drar for der... men er svært nøye med at de rullgardinene er rullet fra før frokost, og ståsjen dradd til sides, for at evt kondens og fukt skal tørke vekk... gjør dette samtidig med at jeg skrur på varmeanlegget i sovedelen igjen, sånn på morran.... for jeg kan jo stenge vannet utenom konvektorene på soverommet, på ene eller andre, eller begge sider, for å få det kjølig i soverommet, og varmt i salong og bad.

tror det er bra at for vinduer og evt kondensfukt, at varmluften slipper inn mot vinduet, i størst mulig grad
Til Toppen Go down
bjørn
CARAVANER
CARAVANER
bjørn


Male
Antall Innlegg : 51
Age : 53
Localisation : verdal
Registration date : 20.11.2007

trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeFre 8 Feb 2008 - 9:25

vegard

gjør det samme jeg også når jeg er oppe i vogna, så litt antydning til ising i kanten på vinduet når det var skikkelig kalt en helg, men det forsvant med en gang vi dro ned rullegardinene. fikk prøve over -20c forrige helg. godt å sitte inne i over 20+ med gulvvarme og slappe av med en tynn en da ja. godt å vite at selv om strømmen skulle gå, ville vi hatt det like varmt i cabbyn. det skjedde i påska ifjor, var mange som var avhengig av strøm som ble stressa da ja
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitimeFre 8 Feb 2008 - 10:11

Bjørn

Etter å ha jobbet innen el-forskyningen i 20 år, så vet jeg i hvertfall en ting..... strømmen kan gå....... og det gjør den, men som oftesty ikke i godvær, men når han gammel-Erik raser villt!!!! derfor vil jeg habatteri, og et alternativ til strømmen....
Til Toppen Go down
Sponsored content





trekket innvendig på takluke Empty
PosteTema: Re: trekket innvendig på takluke   trekket innvendig på takluke Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
trekket innvendig på takluke
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Holde innvendig spillvanntank fresh
» Hvor er innvendig temperatursensor for Alde 3010 montert?
» Bytte bakveggen innvendig Kabe Safir 690
» styrings panel for innvendig lys Adria 743uk 2011
» Fukt i front av vogn, bytte buet plate innvendig

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: CABBY-
Gå Til: