CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 TEC 720 RDK og snø

Go down 
+3
Jan
DagV
Fjellcamping
7 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Truls
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Truls


Male
Antall Innlegg : 314
Age : 55
Localisation : Florø. Vogna er plassert på Gloppen Camping, Sandane
Registration date : 15.10.2007

TEC 720 RDK og snø - Page 2 Empty
PosteTema: Re: TEC 720 RDK og snø   TEC 720 RDK og snø - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Des 2008 - 16:53

J.O. skrev:
Truls skrev:
Jeg har ikke hatt noen problemer med taket på min LMC 720 RDK i de årene vi har hatt den. Vi bruker den hele året. Men, jeg ville ikke akkurat arrangert flakedans der oppe :-) Jeg var oppe på taket på en Adria 743 -09 modell og det virket adskillig mer solid. Vi har 3 små Heki-luker og AC på vår vogn. Er i utgangspunktet strålende fornøyd med vogna og spesielt løsningen.


Du er heldigvis ikke plaget med så veldig stor snøtyngde heller da lol! lol! lol!

Nei, med min hyppige bruk, så tiner nok snøen i det den treffer vogna. Litt annerledes borte hos deg. Med din beskjedne bruk i de siste, så får du satse på at den blåser bort. Alt skulle vel ligge tilrette for det, tenker jeg. Very Happy Very Happy Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.campingdagboka.com
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

TEC 720 RDK og snø - Page 2 Empty
PosteTema: Re: TEC 720 RDK og snø   TEC 720 RDK og snø - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Des 2008 - 18:32

Jaja, den tiner til våren Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
DagV
CARAVANER
CARAVANER
DagV


Male
Antall Innlegg : 49
Age : 66
Localisation : Gjøvik
Registration date : 04.11.2007

TEC 720 RDK og snø - Page 2 Empty
PosteTema: Re: TEC 720 RDK og snø   TEC 720 RDK og snø - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Des 2008 - 20:56

J.O.: Pleier å skru av den ekstra sirkulasjonspumpen for gulvet om natten, den er jo utrolig nok plassert rett under hodet mitt i dobbeltsenga, men da synker tempen noe pga tregere omløpshastighet på vannet. Straks den settes på igjen øker tempen noe.... Men som sagt tidligere; det er godt mulig ting hadde vært litt annerledes om jeg kunne utnytte 3000W til Alden enn kun de 2000W jeg har nå....
Til Toppen Go down
DagV
CARAVANER
CARAVANER
DagV


Male
Antall Innlegg : 49
Age : 66
Localisation : Gjøvik
Registration date : 04.11.2007

TEC 720 RDK og snø - Page 2 Empty
PosteTema: Re: TEC 720 RDK og snø   TEC 720 RDK og snø - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Apr 2009 - 17:18

Ja så var vintersesoongen over for denne gang, og bortsett fra at taket på TEC'en ikke er av det mest solide å bevege seg rundt på, er jeg meget godt fornøyd med første sesong i ikke-nordisk vogn! Har opplevd en veldig lun og fin vogn selv om vi av mangel på mer enn 2000W med strøm der vi står, har måttet støttefyre med gass under sesongen. Det har gått med 2stk 11kg flasker, og det må være meget bra! Hadde jeg kjøpt nordisk vogn i størrelse 720 ville det ha kostet meg ca 100.000kr mer enn vi betalte for TEC'en, og når bruksegenskapene ellers er så gode som de er, bortsett fra ekstra gasskostnader om vinteren, og jeg i tillegg har Alde og vannbåren gulvvarme, blir det nok vanskelig å få meg over til nordisk igjen....
Til Toppen Go down
Sponsored content





TEC 720 RDK og snø - Page 2 Empty
PosteTema: Re: TEC 720 RDK og snø   TEC 720 RDK og snø - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
TEC 720 RDK og snø
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: TEC-
Gå Til: