CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sprekk i frontvegg adria.

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Arnt1
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 52
Registration date : 08.03.2015

Sprekk i frontvegg adria.  Empty
PosteTema: Sprekk i frontvegg adria.    Sprekk i frontvegg adria.  Icon_minitimeSøn 8 Mar 2015 - 9:53

Jeg var på campingplassen i går for å se etter vogna. 2010 adria 663 classica kp.. Og oppdaget en sprekk øverst på frontveggen.dette er første vinteren den har stått ute. Vogna er 5 år 17.03.2015. Jeg har lest noen ganger om at det kan skje. Så det jeg lurer på er om det er grunnlag for reklamasjon og om det vanligvis blir fuktskade i fronten? Sprekken er ca 20cm og går på skrå, øverst er det ca 1mm åpning så jeg er redd for at det kan ha kommet inn vann. Sist jeg sjekket vogna var 2mnd siden, men jeg har en nabo som er der hver uke og ser etter. Men han har ikke sett sprekken. Uff, skal jo bruke vogna i påsken, og ser jo for meg fuktskade og lang opptørking++++++++. Den står med vinterfortelt fullt av div ting og er i tillegg vrien og få ut!
Til Toppen Go down
hpk
HOFFSJEF!
HOFFSJEF!
hpk


Male
Antall Innlegg : 1432
Age : 58
Localisation : Raufoss
Registration date : 06.03.2008

Sprekk i frontvegg adria.  Empty
PosteTema: Re: Sprekk i frontvegg adria.    Sprekk i frontvegg adria.  Icon_minitimeSøn 8 Mar 2015 - 10:19

Siden det er såpass tett ved at reklamasjonsretten utløper bør du sende en mail til forhandler eller importør om at du reklamerer, for da har du gjort det innen fristen.

Fikk skiftet begge plasthjørnene foran på ei 4,5 år gammel Hobby på reklamasjon uten veldig mye krangling. Man må forvente at karosseriet på ei vogn skal holde lenger enn 5 år.
Til Toppen Go down
Arnt1
CARAVANER
CARAVANER



Antall Innlegg : 52
Registration date : 08.03.2015

Sprekk i frontvegg adria.  Empty
PosteTema: Re: Sprekk i frontvegg adria.    Sprekk i frontvegg adria.  Icon_minitimeSøn 8 Mar 2015 - 19:52

Hei, igjen, snakket med verksted fok på åpen helg . De har ikke hatt adria så lenge, men han mente det ikke var noen lekkasje fare fordi han mente det var hel metallplate under plasten på frontveggen. Jeg er skeptisk til det, er det noen som vet?
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

Sprekk i frontvegg adria.  Empty
PosteTema: Re: Sprekk i frontvegg adria.    Sprekk i frontvegg adria.  Icon_minitimeSøn 8 Mar 2015 - 22:00

Tror at det kan være riktig. Dethleffs hadde problemer med 4 bolter på frontpartiet, de hadde visst blitt strammet for hardt.
Fikk det problemet på min 2000 modell, og da fikk jeg opplyst at det ikke var fare for lekkasje pga ei metallplate å innsiden.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Sprekk i frontvegg adria.  Empty
PosteTema: Re: Sprekk i frontvegg adria.    Sprekk i frontvegg adria.  Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Sprekk i frontvegg adria.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» 2011 HOBBY 720 KFU Sprekker i vegg
» Adria 2010
» Adria 613 PU... for to...
» Adria 743 ut
» adria 663

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: ADRIA-
Gå Til: