CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Vannlekkasje fra tak LMC, 2002

Go down 
2 posters
AvInnlegg
abkor




Antall Innlegg : 1
Registration date : 24.02.2014

Vannlekkasje fra tak LMC, 2002 Empty
PosteTema: Vannlekkasje fra tak LMC, 2002   Vannlekkasje fra tak LMC, 2002 Icon_minitimeMan 24 Feb 2014 - 18:59

Hei og HJELP! Da jeg dro hjem fra vognen i går, la jeg merke til at det dryppet litt vann inn fra liste i taket ved kjøkken/sittegruppe. HVA kan ha skjedd? Er det hele taket som har seget ned, eller kan det være utett silikon, eller ....? Vognen står på fjellet og det har vært EKSTREMT mye sne i vinter. I tillegg har det falt sne ned fra treet som står nær vognen. Jeg har vært jevnlig oppe og måket. Jeg har også satt opp støtte inne i vognen for å styrke taket. Hva gjør jeg nå? Hvis det er skade på taket, dekkes det av forsikring - har fullkasko.
Til Toppen Go down
Dethleffs
ROYAL CARAVANER
ROYAL CARAVANER
Dethleffs


Antall Innlegg : 555
Registration date : 10.03.2009

Vannlekkasje fra tak LMC, 2002 Empty
PosteTema: Re: Vannlekkasje fra tak LMC, 2002   Vannlekkasje fra tak LMC, 2002 Icon_minitimeMan 24 Feb 2014 - 21:35

Hei
Ta kontakt med forsikringen og caravanverksted der vil du få retten svar,her inne blir det nok masse synsing.
Til Toppen Go down
 
Vannlekkasje fra tak LMC, 2002
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vannlekkasje
» Vannlekkasje ved takluke
» LMC 700 MDK (2002 mod.)...
» Bjølseth 530 elektrisk
» Gulvvarme Polar 730 2002

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: LMC-
Gå Til: