CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ny LMC forhandler i Sverige

Go down 
AvInnlegg
Markus Vesala
CARAVAN KING!
CARAVAN KING!
Markus Vesala


Male
Antall Innlegg : 288
Age : 61
Localisation : Hamar
Registration date : 14.03.2007

Ny LMC forhandler i Sverige Empty
PosteTema: Ny LMC forhandler i Sverige   Ny LMC forhandler i Sverige Icon_minitimeTor 22 Mar 2007 - 14:16

Ny LMC og camping tilbehørs forhandler har installert seg med 300 gjester lørdagen den 17 mars i Vårgårda ved Alingsås i Sverige.

Har dere veiene forbi så hils eieren som kaller seg for Vespen fra meg. :O)

http://www.vargardahusvagn.se/

Hjemmesiden er under opparbeidning, men se gjerne inn og sjekk ut den nye nydelige LMC på startsiden. :O)

Lennart/ Vespen skriver:

Ja nu har min dröm äntligen blivit verklighet efter att ha kört långtradare i 25 år ville jag göra något annat och bestämde mig för att arbeta med husvagnar som ligger mig varmnt om hjärtat. Efter att ha fått tag på en lokal med inhängnat område bestämde jag mig att nu eller aldrig tre månader senare är jag äterförsäljare för LMC Husvagnar och KAMA fritid, Isabella, Fiamma, Hiltmann, och Euro-Tents med mera. Efter att ha tagit hem diverse tillbehör och nya husvagnar var det bara att ställa till med Invigningsfest Lördagen den 17 Mars öppnade vi Vårgårda Husvagn & Service med kaffe och dopp korv med bröd och snittar skapade vi en trevlig Lördag 5 nya LMC och ett antal begagnade vagnar att beskåda det kom cirka 300 personer på Lördagen och därmed visade det sig att Vårgårda Husvagn & Service var ett efterlängtat företag i Vårgårda/Alingsås. Tack alla som kom och gjorde min dröm till verklighet och ni är hjärtligt Välkomna att komma och besöka oss

Vi har Öppet
Fredag 10-18
Lördag 10-16
Söndag 10-16

Övriga tider bokas på Telefon 0322-303 300
Kaffe & Kakor givetvis
Hjärtligt Välkömna till Vårgårda Husvagn & Service

www.vargardahusvagn.se

lennart@vargardahusvagn.se

Adress Hobergsvägen 8 447 37 Vårgårda


Lykke til Vespen

Takk & Hei
Markus Vesala :O)
Til Toppen Go down
http://home.online.no/~anttjoha/index.cfm
 
Ny LMC forhandler i Sverige
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Caravanforhandlere i Sverige
» Kjøleboks i Sverige
» Campingplasser i Sverige
» Midtsommeraften i Sverige
» Bra campingplasser Sverige?.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: LMC-
Gå Til: