CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kvalitet

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kvalitet Empty
PosteTema: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeTor 10 Jan 2008 - 22:13

Er det noen som har erfaring fra Wilk ine her? Gode eller dårlige... Både Knaud, Tabbert og Wilk kommer vel fra samme produsent så kan Wilk være så mye dårligere da?
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeTor 10 Jan 2008 - 22:28

Her var det jaggu mye rart ser jeg nå..
..inne..
...Knaus...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeTor 10 Jan 2008 - 22:28

Thomas skrev:
Er det noen som har erfaring fra Wilk ine her? Gode eller dårlige... Både Knaud, Tabbert og Wilk kommer vel fra samme produsent så kan Wilk være så mye dårligere da?


Wilk ja, solgte en Wilk Sport 490 2002 mod. for ca 2 mnd. siden. Og det er ikke noe å utsette på den vogna i forhold til andre kontinentale vogner. Wilken består stort sett av originale vogndeler som alle merker bruker om en annen, bl. låsene på skapene fant jeg makne på en 2006 mod. bjølseth her i sommer. Toalettene blir levert av thetford, vinduene er standard vognvinduer. Varmen kommer fra Thruma ovn, gassbluss fra Cramer , stabilisatorkoblingen og ramma fra AL-KO .....o.s.v. o.s.v.
Jeg mener du får vogn for pengene, ikke på langt nær så jålete som Hobby. Ikke på langt nær så god sittekomfort som nordiske vogner. Du får ganske enkelt en god og enkel vogn til den prisen.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 5:32

Fri og bevare meg vel. Her må det tas tak. JÅLETE. Jålete faktisk. Jeg er helt stum, men ikke lenge.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 9:33

Tom RS skrev:
Fri og bevare meg vel. Her må det tas tak. JÅLETE. Jålete faktisk. Jeg er helt stum, men ikke lenge.

Da jeg var lita jente så var ei jåledame noe flott...........
Til Toppen Go down
Lars Egil
STATSMINISTER!!!
STATSMINISTER!!!



Male
Antall Innlegg : 3858
Age : 52
Localisation : Bømlo
Registration date : 20.06.2007

Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 9:39

Jåledame, jålevogn....hmmm.... Det kan vel funke begge deler skulle jeg tro? Very Happy
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 9:56

Thomas.

Wilk er et prisgunstig alternativ,med egenskaper som du vil kjenne igjen fra andre kontinentale vogner.Kikka litt på dem på messa,og synes de så helt greie ut,uten å ta pusten fra meg.Litt sånn Toyota Corolla,helt grei og samtidig litt A-4,etter min smak.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 11:22

Tom RS skrev:
Fri og bevare meg vel. Her må det tas tak. JÅLETE. Jålete faktisk. Jeg er helt stum, men ikke lenge.



In your face........ hehehehehehehehehe.
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 11:43

Tom RS skrev:
Fri og bevare meg vel. Her må det tas tak. JÅLETE. Jålete faktisk. Jeg er helt stum, men ikke lenge.

STUM??? DU?? Å nei du.....
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 11:52

ARVE skrev:
Thomas.

Wilk er et prisgunstig alternativ,med egenskaper som du vil kjenne igjen fra andre kontinentale vogner.Kikka litt på dem på messa,og synes de så helt greie ut,uten å ta pusten fra meg.Litt sånn Toyota Corolla,helt grei og samtidig litt A-4,etter min smak.

Har kikket litt på dem og synes de ser bra ut med tanke på pris. Men samtidig synes de kanskje ser litt billige ut også, klarer ikke å sette fingeren på det men helhetsinntrykket er billig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 11:56

Thomas skrev:
ARVE skrev:
Thomas.

Wilk er et prisgunstig alternativ,med egenskaper som du vil kjenne igjen fra andre kontinentale vogner.Kikka litt på dem på messa,og synes de så helt greie ut,uten å ta pusten fra meg.Litt sånn Toyota Corolla,helt grei og samtidig litt A-4,etter min smak.

Har kikket litt på dem og synes de ser bra ut med tanke på pris. Men samtidig synes de kanskje ser litt billige ut også, klarer ikke å sette fingeren på det men helhetsinntrykket er billig.

Joda, der er jeg enig med deg. Wilken ser billig ut, enkel og billig. Men så er de jo billige og da, billig og grei.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 12:06

Thomas.

Akkurat sånn tenkte jeg og.Er nok en av de vognene som hadde stått nederst på min liste om jag skulle ha valgt en kontinental vogn.Sikkert ikke dårlig,men ut fra magefølelsen-kjedelig.

Dethleffs og Knaus er nok mine kontinentale favoritter.TEC overraska og positivt på messa.Behagelige vogner,med en fin stemning innvendig.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 12:21

ARVE skrev:
Thomas.

Akkurat sånn tenkte jeg og.Er nok en av de vognene som hadde stått nederst på min liste om jag skulle ha valgt en kontinental vogn.Sikkert ikke dårlig,men ut fra magefølelsen-kjedelig.

Hobby er nok min kontinentale favoritter.TEC overraska og positivt på messa.Behagelige vogner,med en fin stemning innvendig.
hehehehehe
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 12:55

Tom RS.


ØYYYYY;JUKS !!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 13:01

ARVE skrev:
Tom RS.


ØYYYYY;JUKS !!!!!!!!

Jeg er et svakt menneske, jeg så muligheten, jeg grep den, ... og ja, jeg kooooooste meg når jeg gjorde det, og når jeg kjenner riktig godt etter nå, sånn i etterkant. ja, så føler jeg kunn glede. ER DET NOE GALT MED MEG? lol! lol! lol! lol!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 13:13

Tom RS.

Og jeg skulle liksom sette på varme på plastikkstølen din i kveld !!!! Hehe,dream on dude !!!!! Av alle ting,så tilla du meg å være Hobby-fan.

Grrrr,DER GÅR GRENSA !!!!!!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 13:17

ARVE skrev:
Tom RS.

Og jeg skulle liksom sette på varme på plastikkstølen din i kveld !!!! Hehe,dream on dude !!!!! Av alle ting,så tilla du meg å være Hobby-fan.

Grrrr,DER GÅR GRENSA !!!!!!!!!!

ja..... jo.... jeg må være meget syk.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeFre 11 Jan 2008 - 13:19

Tom RS.

Gudskjelov noe vi kan enes om !!!!!!
Til Toppen Go down
Thomas
GENERAL!
GENERAL!
Thomas


Male
Antall Innlegg : 3084
Age : 47
Localisation : Hønefoss
Registration date : 20.05.2007

Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 10:36

He he... fin den TomRS. Dethleffs er min soleklare favoritt uansett. Men kjerringa har enda ikke funnet en som har "dugandes" kjøkken.. Og hun må jo helt klart få sitt ønske oppfylt ang det. Det gagner jo meg også det.
Til Toppen Go down
Sten Rune
Admin
Admin
Sten Rune


Male
Antall Innlegg : 15853
Age : 54
Localisation : Sande i Vestfold
Registration date : 15.03.2007

Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeSøn 13 Jan 2008 - 21:41

Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Thomas.

Akkurat sånn tenkte jeg og.Er nok en av de vognene som hadde stått nederst på min liste om jag skulle ha valgt en kontinental vogn.Sikkert ikke dårlig,men ut fra magefølelsen-kjedelig.

Hobby er nok min kontinentale favoritter.TEC overraska og positivt på messa.Behagelige vogner,med en fin stemning innvendig.
hehehehehe


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Tom RS

Håper du kom til varm vogn likevel... he he

_________________
Sten Rune


"Je har ei lita vogn fra nittenseksogåtti,
men den vogna mi har je det godt i...."

Adria 530 -86 (med gulvvarme over HELE gulvet)
Chevrolet Suburban -95








Kvalitet Caravan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeMan 14 Jan 2008 - 5:49

Sten Rune skrev:
Tom RS skrev:
ARVE skrev:
Thomas.

Akkurat sånn tenkte jeg og.Er nok en av de vognene som hadde stått nederst på min liste om jag skulle ha valgt en kontinental vogn.Sikkert ikke dårlig,men ut fra magefølelsen-kjedelig.

Hobby er nok min kontinentale favoritter.TEC overraska og positivt på messa.Behagelige vogner,med en fin stemning innvendig.
hehehehehe


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!


Tom RS

Håper du kom til varm vogn likevel... he he


Stenis.

Hehe,nei,det gjorde han ikke. Twisted Evil Twisted Evil
Til Toppen Go down
bent

bent


Male
Antall Innlegg : 9
Localisation : Herøy
Registration date : 20.03.2008

Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitimeMan 16 Nov 2009 - 2:32

Eg har ei Wilk 650 S3. Standarden er heilt ok, det eg har hatt problem med har vert min egen feil, bortsett fra nokre skrua som løsna i dobbelsenga (kanskje det også var min feil??)
Ellers vil eg påpeike at vogna er meget behagelig bak bilen, tung men stødig. Drar den for tida med en BMW 523iA.

Er såpass fornøyd med vogna at eg har ingen planer om å bytte den ut.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Kvalitet Empty
PosteTema: Re: Kvalitet   Kvalitet Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Kvalitet
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Kvalitet
» Kvalitet
» Kvalitet på Caravelair ?
» Hobby Kvalitet
» kvalitet/pris

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: VOGN MERKER :: WILK-
Gå Til: