CARAVANFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
CARAVANFORUM

Caravan forum for campere
 
PortalePortale  IndeksIndeks  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 vinterkobling??

Go down 
3 posters
AvInnlegg
haa-la3
CARAVANER
CARAVANER
haa-la3


Antall Innlegg : 48
Localisation : Brønnøysund.Vinterplass Hemavan
Registration date : 08.01.2011

vinterkobling?? Empty
PosteTema: vinterkobling??   vinterkobling?? Icon_minitimeFre 20 Jan 2012 - 21:43

får ikke til og sette på strøm i vogna,sånn at di på campingen kan gjøre det.hva mangler.har varmer ,vannboren type primus,når eg forlater vogna så må jeg slå av 12volt brytarn i skapet og da bi alt av strøm kuttet.får varme i spikerteltet av en panelovn,men ikke i vogna? hva må gjørest??
Til Toppen Go down
haa-la3
CARAVANER
CARAVANER
haa-la3


Antall Innlegg : 48
Localisation : Brønnøysund.Vinterplass Hemavan
Registration date : 08.01.2011

vinterkobling?? Empty
PosteTema: Re: vinterkobling??   vinterkobling?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 0:42

haa-la3 skrev:
får ikke til og sette på strøm i vogna,sånn at di på campingen kan gjøre det.hva mangler.har varmer ,vannboren type primus,når eg forlater vogna så må jeg slå av 12volt brytarn i skapet og da bi alt av strøm kuttet.får varme i spikerteltet av en panelovn,men ikke i vogna? hva må gjørest??
er det ingen på vintercamp?
Til Toppen Go down
janp
GENERAL!
GENERAL!
janp


Antall Innlegg : 3360
Registration date : 19.01.2012

vinterkobling?? Empty
PosteTema: Re: vinterkobling??   vinterkobling?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 9:22

Dette er beskrevet ned til minste detalj i andre tråder her. Bruk musen og lett under "indeks". Der står det alt det du trenger, bare du bruker tid.
Siden det er beskrevet flere ganger tror jeg kanskje ikke at det er noen som vil bruke tid på å beskrive noe som en allerede har beskrevet flere ganger tidligere. Fremgangsmåte er tilnærmet lik, enten det er en Hobby eller Knaus eller Dethleffs.
Til Toppen Go down
Jan Ole
MODERATOR
MODERATOR
Jan Ole


Male
Antall Innlegg : 13248
Age : 57
Localisation : Måløy.
Registration date : 11.03.2007

vinterkobling?? Empty
PosteTema: Re: vinterkobling??   vinterkobling?? Icon_minitimeLør 21 Jan 2012 - 19:51

Hvorfor må du skru av 12V bryteren?
Har du egen bryter på vannpumpa?
Har du batteri i vogna?
Har du lader til batteriet i såfall og har du evt både omformer og lader kanskje?

_________________
Dethleffs Camper Lifestyle 720 SK -08
Vw Crafter MBM -14
Vw E-Golf -16
Vw T3 Syncro MBM -89
Til Toppen Go down
Sponsored content





vinterkobling?? Empty
PosteTema: Re: vinterkobling??   vinterkobling?? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
vinterkobling??
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vinterkobling
» vinterkobling
» Ustabil vinterkobling
» Hvordan koble vinterkobling hobby 2012

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
CARAVANFORUM :: CAMPINGVOGNER :: Elektrisk (ladere,vinterkobling,12 volt/230 volt)-
Gå Til: